Zefiro Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 (endret) Da jeg kjøpte min 2000 mod coupe for 6 år siden satt det 4.stk 15" alu for rd1 på min rd2. og i reservehjulsbrønnen lå det en rd2 felg. Men jeg kunne tenkt meg å fått tak i 4.stk fine rd2 orginale hyundai felger,noen som har slike ligganes i hedmarks området? RD1: disse jeg har på bilen RD2:Reserve hjul Endret April 20, 2009 av Zefiro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holmen_2211 Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Da jeg kjøpte min 2000 mod coupe for 6 år siden satt det 4.stk 15" alu for rd1 på min rd2. og i reservehjulsbrønnen lå det en rd2 felg. Men jeg kunne tenkt meg å fått tak i 4.stk fine rd2 orginale hyundai felger,noen som har slike ligganes i hedmarks området? RD1: disse jeg har på bilen RD2:Reserve hjul Har du sett på http://finndel.no/Sokeside.aspx eller på http://www.nbfbildeler.no/templates/PartGroups.aspx?Brand_Id=5200&Model_Id=5201 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet April 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 hadde håpt på at noen av gutta boys her inne hadde slike ligganes serru..testa finndel tingen nå.fikk kun opp coupe fra 97.. og da er jeg like langt. veit også av en coupe 2001 mod som står på møre bruktbildeler. men den har ikke disse felgene ( jeg kjøpte førerstolen i denne). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holmen_2211 Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 hadde håpt på at noen av gutta boys her inne hadde slike ligganes serru..testa finndel tingen nå.fikk kun opp coupe fra 97.. og da er jeg like langt. veit også av en coupe 2001 mod som står på møre bruktbildeler. men den har ikke disse felgene ( jeg kjøpte førerstolen i denne). okei.. ja da er du jo like langt=P jeg har ett sett, men jeg veit ikke om jeg skal bruke dem på vinter dekka eller om jeg skal selge dem:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg