Gå til innhold

Prisforespørsel: Chrysler Stratus 99 Aut

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge min Chrysler Stratus 99' fordi jeg savner å kjøre pickup. Bilen er i tipp topp kjørestand. Veldig god å kjøre.

Bil: Chrysler Stratus LE

Farge: Sølv

Drivstoff: Bensin 2,0L

Hester: 132

Gir: Automat (0,8-0,9 på mila)

Aircondition: Ja

Seter: Stoff

Førstegangs registrert: 1999

104.000 kilometer

Antall eiere: 3

Vinterdekk: Pigg 15" stål

Sommerdekk: Helt nye på 17" alu

EU godkjent Mars 2009

Byttet venstre bærearm forann

Byttet høyre bremseslange bak

Byttet bremseklosser forann

Byttet radiatorlokk

Byttet ut original antenne (var defekt)

Opplegg for anlegg i bagasjerommet

Radio/CD/MP3 spiller

Ettermontert originale spredere/grøftelys

Ettermontert 4 stk ekstra fjernlys (som å kjøre i dagslys)

Sotet vinduer (dårlig jobb)

Interiøret er i god stand, lakken har små riper her og der (10 år gammel bil), men ingen rust noe sted. Det er en liten bulk ved høyre lykt forann etter forrige eier, behandlet med 'bengalakk' og ingen rust.

Bilder ligger her: http://tinyurl.com/cpq34n

Hvor mye anbefaler dere å legge denne ut på Finn.no for? :) Jeg regner med noe i rangen 60.000-80.000

Endret av loxus

[X] 2007 - Volvo C30 2.0D

[ ] 1991 - BMW e34 525i

[ ] 1999 - Chrysler Stratus 2.0

[ ] 2007 - Nissan Narvara 2.5D

[ ] 2005 - Renault Kangoo 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

For det første, fjern sotinga og klistremerke med skrivefeil, så blir det lettere å selge. Er det aircondition på bilen? Det har litt å si på prisen. Dyreste stratusen som ikke er cab på finn ligger på 70 tusen, så noe høyere enn det tror jeg du kan glemme. Jeg ville lagt den ut til 70 tusen og så gått ned ved behov, dette er svært tungsolgte biler desverre.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, fjern sotinga og klistremerke med skrivefeil, så blir det lettere å selge. Er det aircondition på bilen? Det har litt å si på prisen. Dyreste stratusen som ikke er cab på finn ligger på 70 tusen, så noe høyere enn det tror jeg du kan glemme. Jeg ville lagt den ut til 70 tusen og så gått ned ved behov, dette er svært tungsolgte biler desverre.

Takk for svar

Bilen har selvfølgelig aircondition :)

Er klar over at både klistermerket og sotinga ikke er av ypperste kvalitet, og skrivefeilen kommer morsomt nok direkte fra USA ($10 klistermerke). Men det bør jo ikke ha noen direkte innvirkning på prisen, da dette er lett å fjerne før ny eier overtar.

Jeg har nå rullet 107.000 km med den og er fortsatt svært fornøyd. Jeg har heldigvis ingen hast med å måtte bli kvitt bilen, men jeg lurer også på hvor lenge jeg kan kjøre før prisen begynner å synke dramatisk.

Går det ikke en "magisk grense" rundt 150.000 km ?

[ ] 1991 - BMW e34 525i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det kan diskuteres om det har en innvirkning på prisen, men man kan fort få et dårlig inntrykk av en bil med dårlig utført soting og tvilsomme klistremerker. Kommer nok an på hvem som kommer og ser da, noen bryr seg om slikt, andre ikke. Men bra du har a/c da, det trekker opp prisen en del.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det kan diskuteres om det har en innvirkning på prisen, men man kan fort få et dårlig inntrykk av en bil med dårlig utført soting og tvilsomme klistremerker. Kommer nok an på hvem som kommer og ser da, noen bryr seg om slikt, andre ikke. Men bra du har a/c da, det trekker opp prisen en del.

Jeg tror jeg skal fjerne sotingen ihvertfall, før jeg legger den ut for salg. Det er jo ikke akkurat en racerbil som har blitt kjørt i stykker heller. 2,0 liter og 130 hester høres gøyere ut enn det er.... automat :P

Med litt velvilje fikk jeg bilen opp i 150 på E39 i danmark.

[ ] 1991 - BMW e34 525i

Lenke til kommentar
Del på andre sider