loxus Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 (endret) Jeg vurderer å selge min Chrysler Stratus 99' fordi jeg savner å kjøre pickup. Bilen er i tipp topp kjørestand. Veldig god å kjøre. Bil: Chrysler Stratus LE Farge: Sølv Drivstoff: Bensin 2,0L Hester: 132 Gir: Automat (0,8-0,9 på mila) Aircondition: Ja Seter: Stoff Førstegangs registrert: 1999 104.000 kilometer Antall eiere: 3 Vinterdekk: Pigg 15" stål Sommerdekk: Helt nye på 17" alu EU godkjent Mars 2009 Byttet venstre bærearm forann Byttet høyre bremseslange bak Byttet bremseklosser forann Byttet radiatorlokk Byttet ut original antenne (var defekt) Opplegg for anlegg i bagasjerommet Radio/CD/MP3 spiller Ettermontert originale spredere/grøftelys Ettermontert 4 stk ekstra fjernlys (som å kjøre i dagslys) Sotet vinduer (dårlig jobb) Interiøret er i god stand, lakken har små riper her og der (10 år gammel bil), men ingen rust noe sted. Det er en liten bulk ved høyre lykt forann etter forrige eier, behandlet med 'bengalakk' og ingen rust. Bilder ligger her: http://tinyurl.com/cpq34n Hvor mye anbefaler dere å legge denne ut på Finn.no for? :) Jeg regner med noe i rangen 60.000-80.000 Endret Mai 19, 2009 av loxus Siter [X] 2007 - Volvo C30 2.0D [ ] 1991 - BMW e34 525i [ ] 1999 - Chrysler Stratus 2.0 [ ] 2007 - Nissan Narvara 2.5D [ ] 2005 - Renault Kangoo 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oxigenando Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Pen bil og pen kilometerstand, du burde kunne få litt igjen for den der. Men Stratus er en tungsolgt bil ettersom det er såpass mange av dem til salgs så spørs om du får så mye som du hadde tenkt deg. PS: Du har en engelsk skrivefeil bak på bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 For det første, fjern sotinga og klistremerke med skrivefeil, så blir det lettere å selge. Er det aircondition på bilen? Det har litt å si på prisen. Dyreste stratusen som ikke er cab på finn ligger på 70 tusen, så noe høyere enn det tror jeg du kan glemme. Jeg ville lagt den ut til 70 tusen og så gått ned ved behov, dette er svært tungsolgte biler desverre. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loxus Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 For det første, fjern sotinga og klistremerke med skrivefeil, så blir det lettere å selge. Er det aircondition på bilen? Det har litt å si på prisen. Dyreste stratusen som ikke er cab på finn ligger på 70 tusen, så noe høyere enn det tror jeg du kan glemme. Jeg ville lagt den ut til 70 tusen og så gått ned ved behov, dette er svært tungsolgte biler desverre. Takk for svar Bilen har selvfølgelig aircondition :) Er klar over at både klistermerket og sotinga ikke er av ypperste kvalitet, og skrivefeilen kommer morsomt nok direkte fra USA ($10 klistermerke). Men det bør jo ikke ha noen direkte innvirkning på prisen, da dette er lett å fjerne før ny eier overtar. Jeg har nå rullet 107.000 km med den og er fortsatt svært fornøyd. Jeg har heldigvis ingen hast med å måtte bli kvitt bilen, men jeg lurer også på hvor lenge jeg kan kjøre før prisen begynner å synke dramatisk. Går det ikke en "magisk grense" rundt 150.000 km ? Siter [X] 2007 - Volvo C30 2.0D [ ] 1991 - BMW e34 525i [ ] 1999 - Chrysler Stratus 2.0 [ ] 2007 - Nissan Narvara 2.5D [ ] 2005 - Renault Kangoo 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Tja, det kan diskuteres om det har en innvirkning på prisen, men man kan fort få et dårlig inntrykk av en bil med dårlig utført soting og tvilsomme klistremerker. Kommer nok an på hvem som kommer og ser da, noen bryr seg om slikt, andre ikke. Men bra du har a/c da, det trekker opp prisen en del. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loxus Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Tja, det kan diskuteres om det har en innvirkning på prisen, men man kan fort få et dårlig inntrykk av en bil med dårlig utført soting og tvilsomme klistremerker. Kommer nok an på hvem som kommer og ser da, noen bryr seg om slikt, andre ikke. Men bra du har a/c da, det trekker opp prisen en del. Jeg tror jeg skal fjerne sotingen ihvertfall, før jeg legger den ut for salg. Det er jo ikke akkurat en racerbil som har blitt kjørt i stykker heller. 2,0 liter og 130 hester høres gøyere ut enn det er.... automat :P Med litt velvilje fikk jeg bilen opp i 150 på E39 i danmark. Siter [X] 2007 - Volvo C30 2.0D [ ] 1991 - BMW e34 525i [ ] 1999 - Chrysler Stratus 2.0 [ ] 2007 - Nissan Narvara 2.5D [ ] 2005 - Renault Kangoo 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg