Gå til innhold

nye høytalere

Ranger emnet

shakke

Anbefalte innlegg

Hei

den ene front høytaleren min er sprengt (venstre dør). Har en A3 2002 mod med orginalt BOSE anlegg. tenkte å bytte bare den høytaleren som var gåen.

Må jeg da erstatte den med orginal bose høytaler eller kan jeg velge en hvilke som helst annen høytaler?

kan jeg bruke de orginale ledningene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte å bytte bare den høytaleren som var gåen

Kommer jo helt ann på hvor opptatt du selv er av lyden. Det er litt begrenset hvor man får kjøpt 1 høytaler da, men det er din sak. :)

Men med tanke på at den ble sprengt har du kanskje et større behov?

"Who are you and why should I care?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer som sagt helt ann på hva du er ute etter. Noe som spiller høyt, noe som spiller reint, hvor mye skal det koste osv.

5,25" orginalt?

ja er vel 5,25". Vil ha noe som spiller reint og pris er vel enetli ikke så veldig nøye, men gidder ikke betaler 3000 for høytalere hvis det ikke er vits pga at resten av anlegge er for dårlig til å utnytte høytalerene hvis du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytt ut hele bose dritten. Jeg var på møller og kjøpte orginal bose høyttaler, hørtes ut som den var sprengt. byttet den, holdt i 1 mnd, nå skurrer den igjen. og den er ikke sprengt. Subben er jo også hent crap, for ikke å snakke om kasettradioen og cd veksler som jeg har.

Vet hvor bra bose er, så anlegget i min bil har ingen ting med bose å gjøre. bare dritt!

...prrrrrtt...

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider