TheMidnightPearl Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Hei :) Lurer på om noen har tips til noen kule felger til min 6n2? Hadde egentlig bestemt meg for noen felger og egentlig bestilt dem, men fikk i dag en svært kjedelig telefon om at de var tomme på lager og at de ikke kunne garantere at de fikk inn flere i år! Er veldig rådløs! Håper på gode svar Mvh Stine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Hvilke dimensjoner er du ute etter?:) Har du et bilde av felgene du hadde lyst på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMidnightPearl Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Det må være 4x100. Her er link til de jeg skulle ha: http://www.bilprodukter.no/html-sider/bildesider/bp26.html Var skikkelig klar for å få på de på bilen, men med uflaksa mi er jo ike det mulig. Så da står jeg evd start streken og har ingen peiling på hvilke jeg vil ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Ring til Dekkman og forhør deg med de også! Jeg hadde slike i 17" på min gamle bil, de kjøpte jeg for 10500,- m/ dekk og låsebolter hos Dekkmann (er riktignok tre år siden, så kan være litt dyrere nå, regner jeg med.). Er du heldig har de på lager ved en eller annen avdeling i landet, og da kan de sende dit du bor! :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMidnightPearl Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 de er ikke utsolgt selfølgelig. Men tror jeg har funnet meg noen andre;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMidnightPearl Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 retter på meg selv her gitt: "de er utsolgt selvfølgelig!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 en av mine favoritter, Porsche 928 felger med adapter fra 5/130-4/100 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMidnightPearl Skrevet April 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Da var felger kjøpt og montert :) Regner med jeg legger ut noen bilder av bile etetrhvert, den trenger en liten polering først! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Hvilke felger du endte opp med? :) og hvilke dimensjoner? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMidnightPearl Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 endte opp med noen fra tsw. :) etter mye diskusjoner så ble det 195/45 16 :) Kommer bilder i mai ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Om du forsatt har muligheten, gå ned til 195/40-16. Det er en dimensjon som passer mye bedre på Polo Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMidnightPearl Skrevet April 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Gadd ikke å styre med det. De hadde ikke den dimensjonen inne, og kjørte piggdekk, var allerede 3 dager over tiden for ta de av:) Men regner med å bytte dim neste år. Da det faktisk ser bedre ut enn ventet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 pics? :D Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMidnightPearl Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Skal se ann været i morgen. Om det er bra legger jeg ut noen bilder i morgen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg