Jebus Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Noen som vet hvor jeg kan skaffe dette, har prøvd og søkt men finner ikke noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Nærmeste bensinstasjon. Regner med det er Remote-kabelen du skal ha dette til? Man tager hva man haver... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jebus Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Nærmeste bensinstasjon. Regner med det er Remote-kabelen du skal ha dette til? Man tager hva man haver... Skal faktisk bruke det til å skjøte en iso adapter. Siden tilkoblingentil dette ligger i bagasjerommet. Trenger 13 kabler på 5 meter hver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Har 10M å selge deg, Kun 499,- per M ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Biltema, de har drøssevis... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Skal du skjøte ISO-kablene 5meter, trenger jo strengt tatt 40 meter av dem å være høyttalerkabel... men hvor har du gjort av kontaktene i dashbordet, siden du skal skjøte absolutt alle så langt? Ser det er en E46 du har? Hvor/hvordan/hva skal du koble nå? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jebus Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Skal du skjøte ISO-kablene 5meter, trenger jo strengt tatt 40 meter av dem å være høyttalerkabel... men hvor har du gjort av kontaktene i dashbordet, siden du skal skjøte absolutt alle så langt? Ser det er en E46 du har? Hvor/hvordan/hva skal du koble nå? Altså i den bmw'en så er bare styringsenheten framme så det er ikke noe der til og koble til. Alt sammen ligger bak. Også må jeg bruke en bmw iso adapter som kobles til i bak og denne må jeg skjøte så jeg får trekt den fram til dashbordet og koble til iso kontakten der. Trenger ikke skjøte høyttaler kablene, de sitter på den som skal kobles til iso adapteren hvis jeg ikke tar helt feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Så du skal sette inn en ny spiller i dashbordet? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jebus Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 det stemmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Da burde du nok optimalt sett ha større tverrsnitt og, skulle jeg mene ;) 1,5 kvadrat minimum. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 skulle til å nevne det samme. Hvis 0.75 er originaltverrsnittet, så øk tverrsnittet et par hakk. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jebus Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Det har vel ingen betydning, strømmen forsvinner vel ikke. Skal jo bare ca 3 m bort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL-GTO Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Det har vel ingen betydning, strømmen forsvinner vel ikke. Skal jo bare ca 3 m bort. Spenningsfall da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jebus Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Det går 12v igjennom de kablene. 0.75 holder i massevis. Blir ikke mindre spenningsfall selv om jeg bruker større kabel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Hvis du skal drive en cd-spiller så er det absolutt anbefalt å bruke noe som er større en 0.75. Men om du ikke tror på det så gidder jeg ikke prøve å forklare deg om spenningsfall! Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg