Gå til innhold

Slitan med nytt forum look

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Otto von Bismarck

Hvorfor er turboladeren i Bilforumet-logoen fjernet?

Dere har faktisk fjernet et positivt særpreg ved siden.

Hva skal jeg si til de øvrige endringene annet enn at forandring fryder, gjør det ikke?

Og et lite tips: Bytt navn på quote-knappen til sitere. Knappene "Ny tråd" og "Svar på" er visserlig skrevet på norsk, og det er jo fint, for vi bor i et land der de aller fleste snakker norsk.

ro ro :D

ser på adressen til den "http://www.bilforumet.net/images/Logo_test.gif" altså bare en test ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by ClusterOne

Endellig er forumet tilbake.. forbedret også, synes jeg da!

EDIT: Men hva f.. har skedd med de siste 20 postene mine a?? Hadde jo Street Poster status og over 300 poster i går.. nå er jeg jo bare en Råner Poster igjen.

Hvis du går på Kontroll panelet ditt så kan du skrive hva du vil der :-o

En ting jeg glemte i min andre post: Takk for at dere tok vekk "Editere". Hørtes så feil ut (selv om ordboka fortalte meg at det faktisk var et ord).

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes selve designen var helt grei jeg, kanskje litt lys men det kan ha noe med at det er søndag og klokka er 1328 :p

Når det gjelder logoen så håper og tror jeg de burde greie å få til noe litt bedre..

Hvorfor ikke ha en egen konkuranse her på forumet om å lage den beste Bilforumet.net logoen?

Det er jo mange her inne som har vist at de har skills til å få til noe sånnt...

Stå på!

Mvh

Lethal

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider