Qee Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck Hvorfor er turboladeren i Bilforumet-logoen fjernet? Dere har faktisk fjernet et positivt særpreg ved siden. Hva skal jeg si til de øvrige endringene annet enn at forandring fryder, gjør det ikke? Og et lite tips: Bytt navn på quote-knappen til sitere. Knappene "Ny tråd" og "Svar på" er visserlig skrevet på norsk, og det er jo fint, for vi bor i et land der de aller fleste snakker norsk. ro ro :D ser på adressen til den "http://www.bilforumet.net/images/Logo_test.gif" altså bare en test ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by Qee er det muligt at dere vil kjøre den gamle og sånn at vi som likte den gamle kan velge den på Style Set på Options....... Var litt for lyst og skrikende for meg hvertfall.... Men uansett kjekt og se at "noe" skjer med forumet og da :) Dere får skru ned kontrasten på skjermen da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by fcuk Man må nesten begynne et sted, og dere er jo sååååååå utålmodige. Otto: Se nøye på "sitere" knappen. Næmmen, så hyggelig. :) Den må ha blitt endret i løpet av de siste minuttene. Og jeg er ikke utålmodig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck Næmmen, så hyggelig. :) Den må ha blitt endret i løpet av de siste minuttene. Og jeg er ikke utålmodig! det er bra det da, det har vært en lang dag detta, nå gir jeg etter for Jon Blund. Natta dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Dette var bra saker. Mye mer ryddig og kompakt, og ikke så "tungt" design. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Ohh.... *gaaaa* Growy collor's.... *ohh* Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 JAH, ble vel kanskje bra dette her? Er ikke helt sikker jeg, men, jo, det er vel bra:D Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Endellig er forumet tilbake.. forbedret også, synes jeg da! EDIT: Men hva f.. har skedd med de siste 20 postene mine a?? Hadde jo Street Poster status og over 300 poster i går.. nå er jeg jo bare en Råner Poster igjen. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Var bra med nytt forum...fargene antar jeg er en vanesak, men de var ikke så ille egentlig...synes den gamle logoen skulle vært beholdt, men ellers ser vel alt fint ut..... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 NÅ koser jeg meg fært her!! detta var über gromt Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 syntes dette er bra jeg. men kan man lage en funksjon i User CP hvor man kan velge norsk eller engelsk ! ? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by ClusterOne Endellig er forumet tilbake.. forbedret også, synes jeg da! EDIT: Men hva f.. har skedd med de siste 20 postene mine a?? Hadde jo Street Poster status og over 300 poster i går.. nå er jeg jo bare en Råner Poster igjen. Hvis du går på Kontroll panelet ditt så kan du skrive hva du vil der :-o En ting jeg glemte i min andre post: Takk for at dere tok vekk "Editere". Hørtes så feil ut (selv om ordboka fortalte meg at det faktisk var et ord). Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Synes selve designen var helt grei jeg, kanskje litt lys men det kan ha noe med at det er søndag og klokka er 1328 :p Når det gjelder logoen så håper og tror jeg de burde greie å få til noe litt bedre.. Hvorfor ikke ha en egen konkuranse her på forumet om å lage den beste Bilforumet.net logoen? Det er jo mange her inne som har vist at de har skills til å få til noe sånnt... Stå på! Mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by Slim! Hvis du går på Kontroll panelet ditt så kan du skrive hva du vil der :-o Er fullstendig klar over det, det jeg ikke er klar over er hva som har skjedd med de siste postene mine!! Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by ClusterOne Er fullstendig klar over det, det jeg ikke er klar over er hva som har skjedd med de siste postene mine!! Du har PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg