e-36 burnout Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Gratulerer (egentlig mest naturlig for meg å si slitan!) med nytt design! Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 gratulerer. syns det var fint. men hva med å fikse logoen slik at man kommer tilbake til hovedindexen bare ved å trykke på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Grattis:) Men jeg likte de gamle fargene bedre;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Bra førsteinntrykk! Liker designet, men var veldig lyse farger....men dette kan kanskje justeres senere? =) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 men det er vel en tilvenning sak dette med fargene, men eg benytter anledningen: hva er dette buddy greiene ? og rating Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 likte den bedre før jeg, menmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by Macgyver men det er vel en tilvenning sak dette med fargene, men eg benytter anledningen: hva er dette buddy greiene ? og rating Det var her før også det. Rating= gi tråden karakter, poeng Buddy= adde folk til buddy liste Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 må si meg enig i at den gamle sia var litt bedre.. nå ble det litt for nytt og moderne.. og jeg ser lissom ikke for meg et bil sted som er for "reint" hehe.. men stili var det.. men det ble for mye soss og for lite bil.. ellers..grattis og takk for ei oppdatering her inne ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by The cowboy må si meg enig i at den gamle sia var litt bedre.. nå ble det litt for nytt og moderne.. og jeg ser lissom ikke for meg et bil sted som er for "reint" hehe.. men stili var det.. men det ble for mye soss og for lite bil.. ellers..grattis og takk for ei oppdatering her inne ;) Må si meg litt enig der altså, er ikke akkurat mye Bil preg over dette designet.. Men det er jo ikke noe i veien for et kult og cleant design selv om det er litt mer bil relatert... Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by Macgyver hva er dette buddy greiene? Jeg har ikke skjønt mer enn at du kan legge til hvem du vil i en buddy liste. Da kommer de navnene opp i kontrollpanelet og du kan se om de er online eller ikke og få raskt tilgang til PM'en deres. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 da har det vert en stund med nytt forum... Og eg liker det, var ikke så verst dette :D Toppers i grunn, kansje til og med "Toppa heile driden" :D Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg