k1mzor Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Makan til søppel! Send heller den gjengen inn i farmen.. Siter - Saab 9-3SC Vector 08' x 97 BMW 523ia x 91 BMW 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Syns Norge Rundt er bra jeg :flushit: Ser veldig lite på TV, så da blir det veldig lite Paradise og.. Har nå sett litt, Petter er rå ja :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 (endret) Har dere ikke noe bedre å se på? Ikke nødvendigvis noe som gjør deg klokere, men som faktisk har litt samfunns-verdi, eller bare ren underholdningsverdi. Paradise Hotel er bare noe dritt, og som viser fram de værste, og mest ødelagte klysene av noen med horer med 25 kg silikon, og botox i seg, og som ønsker å vokse opp for å bli modeller, og bli pult i ræva av en franskmann, dette gjelder stort sett også guttene. I tilegg er disse menneskene dårlige rollemodeller for unge nordmenn som hverken vet hvem de er eller hvem de vil være. Til slutt ender alle sammen opp med å se ut som hun Bollywood-dama, eller han stygge mannepuleren som støtt og stadig avbilder seg selv halvnaken. Og til alle halv-kåte gutter som kun ser på programmet vil jeg bare informere om at mange av damene er fulle av sminke, og silikon, så ikke la dere lure. Hvis dere vil ha noe å runke til er det plenty med materiale å finne på internett, eller i vanlige blader. Og ja, jeg har sett på programmet i kanskje 20 minutter, så har fått med meg hva dette handler om. Endret April 21, 2009 av _Evje_ Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinsei Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Har dere ikke noe bedre å se på? Ikke nødvendigvis noe som gjør deg klokere, men som faktisk har litt samfunns-verdi, eller bare ren underholdningsverdi. Paradise Hotel er bare noe dritt, og som viser fram de værste, og mest ødelagte klysene av noen med horer med 25 kg silikon, og botox i seg, og som ønsker å vokse opp for å bli modeller, og bli pult i ræva av en franskmann, dette gjelder stort sett også guttene. I tilegg er disse menneskene dårlige rollemodeller for unge nordmenn som hverken vet hvem de er eller hvem de vil være. Til slutt ender alle sammen opp med å se ut som hun Bollywood-dama, eller han stygge mannepuleren som støtt og stadig avbilder seg selv halvnaken. Og til alle halv-kåte gutter som kun ser på programmet vil jeg bare informere om at mange av damene er fulle av sminke, og silikon, så ikke la dere lure. Hvis dere vil ha noe å runke til er det plenty med materiale å finne på internett, eller i vanlige blader. Og ja, jeg har sett på programmet i kanskje 20 minutter, så har fått med meg hva dette handler om. Ha ha ha hør på filosofen :p Lurer på hva slags interesser du har gitt! Siter IT`S MY SIG..NOT YOURS! Give Me Fuel. Give Me Fire. Give That Which I Desire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Ha ha ha hør på filosofen :p Lurer på hva slags interesser du har gitt! Kinsei: skaff deg et liv! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Har dere ikke noe bedre å se på? Ikke nødvendigvis noe som gjør deg klokere, men som faktisk har litt samfunns-verdi, eller bare ren underholdningsverdi. Paradise Hotel er bare noe dritt, og som viser fram de værste, og mest ødelagte klysene av noen med horer med 25 kg silikon, og botox i seg, og som ønsker å vokse opp for å bli modeller, og bli pult i ræva av en franskmann, dette gjelder stort sett også guttene. I tilegg er disse menneskene dårlige rollemodeller for unge nordmenn som hverken vet hvem de er eller hvem de vil være. Til slutt ender alle sammen opp med å se ut som hun Bollywood-dama, eller han stygge mannepuleren som støtt og stadig avbilder seg selv halvnaken.QUOTE] hahahahahahaha, word, your my hero!:pray Dette er sånne avvikere i samfunnet som ikke blir en av gutta om dem ikke skifter kjønn halvveis, altså: shemales! Det verste er at slike parasitter får fotfeste blant 12-13 åringer som vokser opp med å se på slikt og ha folk med mindreverdighetskomplekser rundt seg, spesielt i hovedstaden vår. Mens folk med iq nok til å løfte et melkeglass bare rister på hodet og tenker lavmål. Men slik tv er nå om dagen, så er det jo stort sett avviker-programmer på tv. Noen gode filmer/serie i ny og ne(underholdningsverdi) bare.. her er løsningen på slummen: dukenukem Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Paradise Hotel meg i RÆVVA. Klarer ikke slike programmer, fy faen for noe tåpelige greier. Spyr nesten hvis jeg kommer over en episode når jeg sviitcher igjennom kanalene. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Petter og Ida som vinner! HA! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Hva er Paradise Hotel? Samma søppelet som Big Brother? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Hva er Paradise Hotel? Samma søppelet som Big Brother? korrekt, en del av synke-lavest-mulig-seriene på tv. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 hu bergens jenta margrete vinner hele jævla shitten :D :D Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinsei Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Fikk det i allefall som jeg ville, så jeg er fornøyd! Artig med diskusjoner gitt! Jeg liker sånne som deg, Dieseldyret, vedder på jeg kunne provosert deg max. Hi hi Skaffe meg et liv? Føler jeg har et liv jeg :) Siter IT`S MY SIG..NOT YOURS! Give Me Fuel. Give Me Fire. Give That Which I Desire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 var påmeldt jeg..hoho..fet serie da! bare å DRUSE på! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel_Andrè Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 hahaha, hørt hva olli fant ut? at jeg er nestleder i gutteklubben brun på tuppen! hahah er jo medlem jeg å da:P :ass: men ja, paradise hotel er ett tafat program. petter er vel noe over gjennomsnittlig feminin...... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Kinsei: skaff deg et liv! Jada mye fetere og renne rundt i sur gammel diesel Merce med tresko og styrepils, du er en vinner må jeg si :ass: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg