bevven Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 har fått en skrapelyd når jeg svinger og gir gass. En kompis mente dette er drivknutene som er gått. Så snakket jeg med en annen, og han mente d bare kunne være mansjetten. Hva høres mest sannsynlig ut? hva koster disse knutene og er det mye arbeid å få dette fikset? noen som har tips for hvordan d bør jøres? På forhånd takk!:kiss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Knasing er gjerne drivknuter. Er det vento'n du lurer på da? (hjelper å skrive hva slags bil...) Koster rett under 2k per stk til min bil, men det er ganske kraftige da. Prøvd å søke på mekonomen f.eks da? Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bevven Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Har glemt å forandre alt dette, har kjøpt en A4 stv nå.. Skal være kommet et bilde ut nå vil jeg tro! Skal prøve å bli mer aktiv nå som jeg har skikkelig bil:P prøvde å søke på mekonomen, men fant bare mansjetter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Dette høres ut som drivknuter ja. Eller ytre drivledd som er kanskje mer riktig å si. Jeg kjøpte et nytt ledd på Autospar for drøye 850kr + 100kr i frakt. Mansjetten kan jo ikke lage knaselyder, du har nok fått dritt inni selve leddet. Sjekk innom tråden min for å se detaljer :) Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg