Hawkon Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Noen som vet om det går SSS Attessa'er i Norge? http://www.nissanperformancemag.com/june02/attessa.php Evt. noen som har noe go'info om dem? :) Alt jeg vet er at de er FWD/AWD eller noe, men vet ikke hvilken motor de har... er vel også en meget lukseriøs Bluebird med alt av tilleggsutstyr? Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Jeg mener jeg har sett noe liknende med RF skilter på... Mørkeblå eller sort bil som var flyttegodsimportert fra et eller annet sted (USA?). Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Hmm, de har jo en fin 4WD (samme understell som Sunny GTi-R, har jeg hørt?) Vet du hvilken motor det er i dem da? Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg