hakkapelita Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 hei! vet ikke om jeg legger dette på rett plass, men la gå. Har gått til annskaffelse av en golf tre 95 modell:), dette er min første bil. Bilen så helt strøken ut, med unntak av noen rustflekker på skjermene, noe jeg ikke tok så hardt, iogmed at dette er enkelt og fikse. Den så helt strøken ut, før jeg så under, til min store forskrekkelse hadde det rustet hull i kanalene, begge sider, det så ut som om man på et verksted hadde satt jekken på feil plass, for gulvet var brutt opp i skjøyten mot kannalen, og kannalen var bøyd opp, uannsett, noen som vet sånn sirka pris på å fikse dette? har hatt den på eu kontroll, men der sa de at dette ikke er farlig, men andre som jeg kjenner, og som kan litt bil påstår at dette ikke er helt bra, virker som stålet inni kannalene er greit, har vurdert og bare pusse vekk rusta som er der, og smøre på noe som stopper den, slik at det ike blir verre, men vet ikke hvordan det vil bli. Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Jeg tror du ble kraftig lurt da du kjøpte denne bilen. Gå til selger og be om å få heve kjøpet. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Bra buskmann... neida, du har nok ikke blitt lurt. Du har bare kjøpt en biltype som ruster vanvittig mye...du burde fikse dette, siden kanalene er med på å stive opp bilen. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hakkapelita Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 har planer om og gjøre det, men problemet er at økonomien ikke strekker til, har heller ikke så mye kompetanse innenfor dette. kan man få kjøpt kanaler løst? og hva kan jeg vente meg sånn ca pris på et slikt arbeid? Takk for svar.!=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Kanaler kan nok kjøpes løst. Disse må erstatte de gamle, og dette gjøres ved å kutte ut de gamle, og sveise på de nye. Pris vet jeg ikke, da dette avhenger litt av verksted, og tidsforbruk. Men du må regne med noen tusen. Å sveise på nye kanaler er ikke så vanskelig, du kjenner vel en kar som har et apperat stående i garasjen? Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hakkapelita Skrevet April 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 ja, kjenner flere når jeg tenker meg om.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 http://www.veng.no så finner du kanaler :p Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg