Henrik H Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by nissan s13 Kanskje jeg skulle prøvd det:) Ingen her som noengang har prøvd, eller montert megasquirt? Og er det noen som har innsug, med dyser, fuelrail og throttlebody liggende? har akkurat hva du trenger! 940innsug med spjellhus, fuelrail, trykkregulator og s4dyser (tror de er på rundt 370cc@3bar) Bare å gi bud! Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet Januar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Si hvis jeg skal ha 300-350 HK.... Hvilken DataSprut kan jeg bruke da. Hvor langt henger de med de forskjellige Sprutene? Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by parelius Si hvis jeg skal ha 300-350 HK.... Hvilken DataSprut kan jeg bruke da. Hvor langt henger de med de forskjellige Sprutene? Alle "datasprutene" klarer det fint! Et datasprut er jo egentlig bare en programerbar-motorstyring! Sier enkelt og greit når og hvor mye og hvor lenge dysene dine skal være åpne... Til 300hk klarer du deg vel med et sprut uten tenning, (eks haltech f9/f10) men er absolutt ikke en ulempe hvis du kjøper med ;) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Henrik H har akkurat hva du trenger! 940innsug med spjellhus, fuelrail, trykkregulator og s4dyser (tror de er på rundt 370cc@3bar) Bare å gi bud! Trodde du hadde solgt det jeg. Er bare bruksbilen, så tenkte å gjøre dette til et billig billig prosjekt. Men hvis det viser seg til å ikke passe med s13 innsuget, så sender jeg en pm. Evnt. send meg en pm med pris. Skal du foresten ennå ha det panseret? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by nissan s13 Trodde du hadde solgt det jeg. Er bare bruksbilen, så tenkte å gjøre dette til et billig billig prosjekt. Men hvis det viser seg til å ikke passe med s13 innsuget, så sender jeg en pm. Evnt. send meg en pm med pris. Skal du foresten ennå ha det panseret? Har solgt haltech'en , 940 manifolden og rs2 dysene.. Men sitter fortsatt igjen med innsuget.. Panseret ja :rolleyes: burde vel ha det, men reiser til canada på søndag og kommer ikke hjem før om 3måneder! Må bruke litt tid på ski og snø vettu ;) Pris, hva er det verdt? Kan sende deg en Pm med forslag. Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet Januar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Henrik H Alle "datasprutene" klarer det fint! Et datasprut er jo egentlig bare en programerbar-motorstyring! Sier enkelt og greit når og hvor mye og hvor lenge dysene dine skal være åpne... Til 300hk klarer du deg vel med et sprut uten tenning, (eks haltech f9/f10) men er absolutt ikke en ulempe hvis du kjøper med ;) Jeg kommer nok til og kjøpe Haltech, men listen til KRB er så uryddig for meg som ikke har så peil på dette.. Kunne du/dere fortalt litt om funksjonene på de forskjellige Haltech Sprutene og evt pris jeg må opp i for et komplett sett? Skjønner at de som selger Sprutene vil selge meg det beste når de ga meg en pris på 20000,- for sprut og 10000 for mont. Mvh Stian Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by parelius Jeg kommer nok til og kjøpe Haltech, men listen til KRB er så uryddig for meg som ikke har så peil på dette.. Kunne du/dere fortalt litt om funksjonene på de forskjellige Haltech Sprutene og evt pris jeg må opp i for et komplett sett? Skjønner at de som selger Sprutene vil selge meg det beste når de ga meg en pris på 20000,- for sprut og 10000 for mont. Mvh Stian http://www.be-4-you.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=5410 Står litt mer om det her.. Hva slags sprut du skal kjøpe deg kommer helt ann på budsjett, hvem som skal mappe det, hva du egentlig trenger av funskjoner (f.eks antilag, launchcontrol ++) Kan fort bli dyere å kjøpe et billigere sprut ;) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Skal du ha noe svært bra, men som er enkelt ville jeg kjøpt Autronic smc. Du vil sikkert ha mere med tiden og da vil du se det er verdt de ekstra kronene http://www.home.no/abracing Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg