bevven Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 (endret) Da e nykjerra kommet i hus. Føler jeg har gjort et greit kjøp. Om bilen: Audi A4 1,8 -gått 163 000 km -stasjonsvogn -automatgir (litt kjipt da) Følgende feil som jeg vet om: Høyre drivknute - må tas raskt Oljelekkasje - enten bunnpannepakning eller overgangen mellom gir/motor - kan godt kjøres med dersom jeg passer på å etterfylle olje Bulk bak venstre + lykta - skal utrettes iløpet av sommeren Forskjermen henger og dangler - skal utrettes i løpet av sommeren Div. filter trenges å byttes For dette betalte jeg 22500 + omreg, er det en god deal? Endret April 21, 2009 av bevven Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Noen som kan forklare meg hvordan jeg legger ut bilder? Har ikke brukt bilforumet så mye!! Lag deg en konto på f.eks. Photobucket.com (veldig greit sted) Så laster du opp bildene, og under hvert bilde er det en del forskjellige linker. Du velger den som heter IMG code, kopierer og limer inn her :) Alle bildelinker må ha link[ /IMG] (uten mellomrom på siste taggen). Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bevven Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bevven Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Der va noen bilda;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Har litt å henge fingra i der ja. Men er jo et godt utgangspunkt da :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bevven Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Joda, men har en kompis som e go på bulk og sånt, så d fiksa sæ greit vil æ tru. Han mente den va mulig å ta me sugekopp. Glemte å skrive det øverst, men biln e bare gått 163000 km, så den har mange år igjen på veien;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Facelift baklykt VENSTRE Facelift baklykt HØYRE 80 EURO for lyktene, 35 EURO i frakt (om jeg husker riktig). Kjøper du mer i samme slengen, så er portoen fortsatt 35 euro. Får fremlyktene for 800 ca. Kun baklyktene blir 1011 kr levert i Norge. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bevven Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 d var jo ikke domt, absolutt å vurdere! Kan du finne noen fine fremlykter og?^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 facelift fremlykter BEGGE SIDENE Om du bestiller disse sammen med baklyktene så vil det bli en samlet kostnad på 1838kr levert på døra for komplett facelift lyktesett foran og bak. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Den frontfangeren er vel bare hoppet ut av sporet sitt? Kjøpte min slik og. Tenkte noe var knekt. Men var bare å skli den på igjen. Må bruke litt makt. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finisa Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Stemmer nok det, bare å knekke fangeren inn i føringsstykket som sitter festet rett innforbi :) Med mindre føringsstykket er knekt av da, men det pleier å sitte godt med 3 skruer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Godt utgangs punkt på fin bil. Anbefaler: Go black på alt!!Vinduer,grill, soting av lykter. svarte felger. Lav Mafia tralle :D Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bevven Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 facelift fremlykter BEGGE SIDENE Om du bestiller disse sammen med baklyktene så vil det bli en samlet kostnad på 1838kr levert på døra for komplett facelift lyktesett foran og bak. Det høres jo ut som et greit kjøp, så jo ut som fine lykter også. Takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bevven Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Godt utgangs punkt på fin bil. Anbefaler: Go black på alt!!Vinduer,grill, soting av lykter. svarte felger. Lav Mafia tralle :D Har hatt en plan om d ja, trenger jo ikke bli så dyrt heller for en fattig student:yummy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bevven Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Stemmer nok det, bare å knekke fangeren inn i føringsstykket som sitter festet rett innforbi :)Med mindre føringsstykket er knekt av da, men det pleier å sitte godt med 3 skruer ;) Joda, det er ikke så avansert i grunn, men alt skal jo gjøres i disse eksamenstider :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg