Gå til innhold

STJÅLET Yamaha Raptor 700TURBO (ATV)

Ranger emnet

DRFT-R

Anbefalte innlegg

I natt har jeg hatt besøkende på gårsplassen min mellom kl 23:00 og kl 04:00 da jeg skulle på jobb!

Dette er en svært skjelden sykkel i norge max 5-10stk av dem som er regisrtert på veien.

Om noen har sett noe til denne sykkelen eller har kjennskap til noe/noen eller får tilbud om denne så kontakt Robert eller Thomas SNAREST!

Denne jævlen skal ikke få sleppe unna!

Sykkelens reg nr er LU 8782

Stjålet på jessheim natt/morgen til 21/4 2009.

Sykkelen har blitt trillet av gårde og mest sannsynlig inn i en varebil eller på en henger videre! De var spesifisert ute etter sykkelen da ingenting annet er rørt på plassen/garasjen!

Spesielle trekk er at den er mer eller mindre original 700Yamaha raptor, med montert turbo, Frontmontert intercooler i alu, Blå plastikk, grå stålfelger, Nerfbars i polert alu (Fot hvilere med netting)

Dusør er ute til finneren!

Thomas 95 70 90 38

Robert 90 111 808

19042009410.jpg

07022009482.jpg

07022009484.jpg

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

på toten er det vel bare ford? ;) eehhe men hører du noe vennligst ring med en gang!

joa,ford er det mye av :P

men har kommet mere å mere av det dritet :P

folk stjeler jo støtt og kommer hit med det nesten da.

Sier ifra så fort jeg evnt kommer over no jeg:)

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp! som sagt er dette et bestillings tyveri uten tvil!Sykkelen er ikke min, bare stått hos meg i 3 dager, og eiern bor jo litt vekk herifra! Dette er ikke helt tilfeldig så noen må ha tysta på at denne sykkelen finnes i området hos meg!

ingen har vært i garasjen eller bila mine kun henta sykkelen, dytta den vekk og hivi på en henger! natt til lørdag ble det observert en bil som snudde på gårsplassen hjemme hos meg mens 2 av kompisa var i garasjen! og natt til mandag var det en varebil i gata her ingen hadde sett før ved 1-2 tia !

Som sagt! dusør utloves! den som kan komme med nyttig info om at sykkelen kommer til rette vil være til stor hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere får tak i skurken før politiet gjør det. Kanskje dem da ender opp med en lærepenge!

Har vært populert en stund med firhjuling oppi fjella her, så skal holde både øyner og ører oppe etter denne!

Men ang bestillingstyveri som du sier.

Det står en del gromt hos deg, både på gårdstunet og i garasjen.

Tror nok dette er folk med for store forhåpninger til hva dem skulle klare å stjele, men når dem kom dit så de denne lille doningen bare stå der. Så istedet valgte de den framfor en av de litt større leketøya dine..

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha lykketil om de får med seg 2 biler i deler, en som ikke går på utsiden og en som veier 4tonn;)

Som sagt! denne sykkelen er ikke kjørt av gårde for egen maskin, ergo hengr på slep. planlagt tyveri

Tror ikke den er så veldig langt unna her! vi leiter for fullt rundt jessheim på steder vi har blitt tipset om, akkurat nå er det på tide med litt søvn egentlig! har kasta bort tia siden kl 18 i dag til nå å banke på forskjellige dører og titte innom steder som er mistenksomme;)

We are on your tail BITCH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha lykketil om de får med seg 2 biler i deler, en som ikke går på utsiden og en som veier 4tonn;)

Som sagt! denne sykkelen er ikke kjørt av gårde for egen maskin, ergo hengr på slep. planlagt tyveri

Tror ikke den er så veldig langt unna her! vi leiter for fullt rundt jessheim på steder vi har blitt tipset om, akkurat nå er det på tide med litt søvn egentlig! har kasta bort tia siden kl 18 i dag til nå å banke på forskjellige dører og titte innom steder som er mistenksomme;)

We are on your tail BITCH!

De har jo med seg bilhenger om de har lyst på imprezaen eller 200sx. Skulle de ha planlagt å stjele forden så er de nok bare dumme!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått til dem som var hos deg på grilling først, så sjekka forumet her. "Merkelig" at den blir borte etter grillinga du hadde, med tilhørende bilder som ble lagt ut her på forumet.

Skal ringe hvis jeg hører noe

nettop.. men ingen av de som har vært hos meg har noe med dette å gjøre. alle kjenner hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider