Gå til innhold

STJÅLET Yamaha Raptor 700TURBO (ATV)

Ranger emnet

DRFT-R

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg tror at samtlige av de turbo raptorene er LU regga, fordi det KUN er larvik sykkelsport som har tuv på de her. kjøper og bygger dem for så å godkjenne..

men hele nr. skulle vært kjempeflott å finne ut av

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier ifra hvis jeg hører noe, og nei jeg har ikke henta den, 1) jeg er for lat, 2) jeg stjeler ikke. Men om den er i området så får jeg nok tilbud om å kjøpe når som helst en dag nå, sier ifra da veit du søta. =)

Er det vanlig med turbo på disse?

1992 Audi s4 2.2 turbo

1992 Mercedes-Benz 190e 1.8

x 1987 BMW 325i M-tech 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svært uvanlig. er nok ikke flere enn 5-10 slike på veien med skilter!

skulle dere se noe slikt så kontakt meg så kan jeg fortelle om litt spesielle ting ved den som tyven eventuelt ikke kjenner til, som er lett å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope. ikke annet enn at vi mottar tips stadig vekk og har vært både på døra og i garasjen til en hel hau av kjeltringer i nærområdet, men typisk nok er det aldri noen sykkel å finne når vi faktisk er der!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig hvis noen vet noe om en raptor 350 (2008mod) så si ifra, da min ble stjålet for 2uker siden. Reg på hvite skilt "BF4165" grå/rød i fargene. Helt standard med unntak av varmeholker. ring på 46684344 hvis du ser den eller vet noe.

og til alle som har atv, sjekk at forsikringen dekker tyveri :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig hvis noen vet noe om en raptor 350 (2008mod) så si ifra, da min ble stjålet for 2uker siden. Reg på hvite skilt "BF4165" grå/rød i fargene. Helt standard med unntak av varmeholker. ring på 46684344 hvis du ser den eller vet noe.

og til alle som har atv, sjekk at forsikringen dekker tyveri :(

makan til den jeg hadde gitt... bare at min var skamsenka og brei fom F:

men den går enda i nærområdet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...