Auda Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Sykkelens reg nr er LU 8782... Så var nok den! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 klarer du å få sjekka opp reg. nr på den sykkelen?!... pliz. Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Sykkelens reg nr er LU 8782... Så var nok den! Mener dette og startet på 8. Skummelt klarer du å få sjekka opp reg. nr på den sykkelen?!... pliz. Om jeg ser firhjulingen igjen så skal jeg ta bilde av den og skiltet! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 jeg tror at samtlige av de turbo raptorene er LU regga, fordi det KUN er larvik sykkelsport som har tuv på de her. kjøper og bygger dem for så å godkjenne.. men hele nr. skulle vært kjempeflott å finne ut av Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsaskogstad Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 sier ifra hvis jeg hører noe, og nei jeg har ikke henta den, 1) jeg er for lat, 2) jeg stjeler ikke. Men om den er i området så får jeg nok tilbud om å kjøpe når som helst en dag nå, sier ifra da veit du søta. =) Er det vanlig med turbo på disse? Siter 1992 Audi s4 2.2 turbo 1992 Mercedes-Benz 190e 1.8 x 1987 BMW 325i M-tech 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 svært uvanlig. er nok ikke flere enn 5-10 slike på veien med skilter! skulle dere se noe slikt så kontakt meg så kan jeg fortelle om litt spesielle ting ved den som tyven eventuelt ikke kjenner til, som er lett å se! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 hørt noe mer? Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 nope. ikke annet enn at vi mottar tips stadig vekk og har vært både på døra og i garasjen til en hel hau av kjeltringer i nærområdet, men typisk nok er det aldri noen sykkel å finne når vi faktisk er der!.. Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madDONKEY Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Forøvrig hvis noen vet noe om en raptor 350 (2008mod) så si ifra, da min ble stjålet for 2uker siden. Reg på hvite skilt "BF4165" grå/rød i fargene. Helt standard med unntak av varmeholker. ring på 46684344 hvis du ser den eller vet noe. og til alle som har atv, sjekk at forsikringen dekker tyveri :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Blei stjålet en 660 raptor(blå) fra drammensområdet i helga også(eller var det mandag). Mye kjeltringer ute for tiden Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Forøvrig hvis noen vet noe om en raptor 350 (2008mod) så si ifra, da min ble stjålet for 2uker siden. Reg på hvite skilt "BF4165" grå/rød i fargene. Helt standard med unntak av varmeholker. ring på 46684344 hvis du ser den eller vet noe. og til alle som har atv, sjekk at forsikringen dekker tyveri :( makan til den jeg hadde gitt... bare at min var skamsenka og brei fom F: men den går enda i nærområdet Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 HALLO kan dette være noe ? fant dette bilde på nett sier ikke enda hvem sitt og hvor før jeg vet at det kan være samme sykkel Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Ser ut som samme som her Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Tror dere han er så dum at han poster bilder av en stjålet atv i prosjekttråden sin? Om du hadde sjekket side 1 i tråden fra 2007, hadde du sett den avbildet der også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 tro ka faen du vil espen man vet aldrig , Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg