Gå til innhold

noen som kan finne en fin fargekombinasjon på denne?

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det der var VIRKELIG flott fargekombinasjon. Syns det ble nesten vanskeligere å bestemme seg nå, er jo så mange muligheter. Men det der var helt klart en av de sterkeste kandidatene. Skal høre litt, så får vi se hva det blir til.

Takk så meget:)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blå seter med sort dashbord(ps: bilen er ikke den på bildet, men lik type)

Men mulig jeg tar med setene til Polen og får det trukket om i noe fint i to-farget skinn etterhvert.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte gå til anskaffelse av Photoshop nå i dag.. :op: Ble liksom litt inspirert av dette.

Prøvde å få fram mitt forslag litt mer visuellt, men fikk det ikke helt bra til. Jeg har aldri holdt på med Photoshop før, så dette blir min jomfrutur på dette feltet. :D

Går det bare an å benytte 'Undo' funksjonen 1 gang?? Var mye jeg ville redigere på, men fikk ikke angret så det klabbet bare på seg.. :D hehe

Vel, sånn ble resultatet..

1Medium.jpg

Prøvde egentlig å få den bittelitt mørkere blå, og jevnere overganger. Pluss at den skulle egentlig vært lysere over dørlista og opp forbi dørhåndtakene. Men se på det som en kladd. :)

Ideen var jo i utgangspunktet at det skulle være sølv flake under, med blå candy over. Og en nyanseovergang på siden av bilen. Allt dette må man bare prøve å se for seg, for det har jeg dessverre ikke kunnskaper til å få fram via Photoshop.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser det for meg, det er også noe som er jævli gromt! Men som sagt, spørs litt på lakkereren også. Men takk, da har jeg fått en del inspirasjonstegninger slik at jeg kan diskutere hva han helst vil lakkere og hva han mener.:)

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så fryktelig lett å justere fargene, ettersom bildet allerede ser ut til å ha blitt litt bildebehandlet i Photoshop fra før, da kontrasten er veldig sterk. :)

Så ikke denne tråden før nå jeg..

Her er bildet i litt større format uten redigering :)

DSC_0734Large.jpg

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen (sprø)fargekomb. du vil se bare for morroskyld? :D

ja gjerne det! Mulig jeg ikke får has på noen dyre spesialdeler til denne som jeg holder av noe penger til, så da er det nok ikke lenge før jeg sender den til lakkboksen hvis jeg ikke får de delen, så ALLE forslag mottaes!

Fint forslag Liland! Her vurderes alle forslagene omtrent hittil...

hva tror dere om mørkerød metallic i kombinasjon med arctic silver? hvordan tror dere det kunne blitt?

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med farge kombisjonen tribal mønster pluss en candy rød farge oppå der igjen eller noe

blir nok ganske rette linjer i mellom den ene og den andre lakken i såfall.. candy rød er veldig pen farge, så det er også en av favorittene mine, f.eks kombinere arctic silver og candy rød på en eller annen måte, det tror jeg kan bli fint. Har søkt en del på google for å finne ideer, men det vanskeligste er å bestemme seg for noe.. noe jeg jo må så..

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider