panelovn Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 faen kor æ sku plages med den jævla startmotorn.. blir bare nødt å bytte den.. kordan bil kan æ hente startmotor fra?? audi 80? polo? golf 2? jetta? osv osv.. min bil er en golf 1 GTI. d som e rart med den startern e at den går ikke rundt på VARM motor!!! bare litt treg på kald.. en annen ting jeg lurer på er: hva er den siste kontakten på startern? ikke innslaget men det andre stikket(som man kan feste kabelsko på) startern min er typen med 2 festebolter.. Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'82 GTI Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 jording...? er ihvertfall det på min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 e d du vidar??? har fått en kompis i bodø som skal sende mæ en ny startmotor;) hadde det vert jordinga så burde den jo vert akkurat likedan på kald som på varm... men æ ska sjekke det.. Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 ingen som vet noe? har noe å tilføye? Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'82 GTI Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 ja d e mæ... finn du ut?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 har en startmotor som ble sendt fra bodø på mandag.. kommer vel i morra håpe æ! får se kordan den oppføre sæ før æ slår på spekkulatorn igjen;) Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'82 GTI Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 D ordna sæ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Januar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 hakke fått den ennu.. Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg