Volvo-Racer Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Jeg lurer svært på hvordan man fixer slik at det ser ut som om at en bil står å burner... Hvordan lager man røyken og at det ser ut som om at hjulene går rundt? kan noen hjelpe meg? Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 for å få hjulene til " å gå rundt", så må du markere de og velge Filter->Blur->Radial blur.. Der kommer du til en meny som ikke burde være vanskelig å skjønne..det med røyk er vanskelig, syns nå jeg..jeg har prøvd å ta et nytt layer med bare smoke på, og klippet bort der jeg ikke ville ha smoke. jeg har også prøvd å bare ta gråfarge å drybrusha det på med en nokså svak prosent. funka greit, hvis det ikke er praktfulle resultater du er ute etter :D Lykke til ;) Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Takk! nå skal jeg prøve meg på burnebilder ;) Takker! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg