oddbjørn Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 selger mine 16" asa fem eika felger,4x100,passer blandt annet på mazda å golf bud over 3000 da jeg ikke har no serlig peil på data så får jeg ikke til å laste ned bilde men bilde på felgen kan sees på min hjemme side http://members.cardomain.com/oddis førstemann til mølla:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddbjørn Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 oops glemte tlf nr så mitt tlf nr er 93487533:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddbjørn Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 takker jonte så mye med hjelpen:) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_power Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Kan sikkert gi 3000 for de men hva er dimen? mvh.Magnus Siter No real power! Just turbo shit!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddbjørn Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 heisan felg: 7x16 dekk:205/45-16 Mvh oddbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_power Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Skulle du ha 3000kr for de??? er det med dekk??.Hvor må de hentes? mvh.Magnus Siter No real power! Just turbo shit!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_power Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Er dekka Slitt eller er det bra med gummi????????? mvh.Magnus Siter No real power! Just turbo shit!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddbjørn Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 brukt 1 sesong older sikkert 1 til eller mere spørs da selfølgelig på kjøringa;) Mvh oddbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_power Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Hvor mange mm er det igjen på mønsteret ca? mvh. Magnus Siter No real power! Just turbo shit!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddbjørn Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 hei har ikke målt men kan få gjort det,felgene står på bilen,å er satt bort for vinteren , men er mønster sånn at di varer en sesong:) di går for 3000 ikke under går til første som kommer med pengene:D Mvh oddbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Innpresset på dem da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddbjørn Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 hvet faktisk ikke det ,men før jeg hadde dem stod di på en 91 golf :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Noen synlige skader på felgene?? Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddbjørn Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 ja på 2 av felgene er det 2 riper p den ene å et hakk på den andre,men må jo regne med litt skavanker på brukte felger:) å 3000 er billig uansett:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg