Corfic Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 ja må regne med litt... 3000 er bilig det. måtte bare forsikre meg om at dem ikke ser helt jævlig ut Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddbjørn Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 den er god vøttø,neida ser ganske bra ut ,skulle egentlig beholde dem ,men så kom jeg over samme felgene i 17" så da tok jeg dem å da sitter jeg igjen med disse flere som har vist interesse,en skal se på dem i dag ,går til første som kommer med pæng (penger):D Mvh oddbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_power Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Er felgene solgt? Har endlig fått penger mvh. Magnus Siter No real power! Just turbo shit!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddbjørn Skrevet Januar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 hei er ikke solgt enda , men har ettpar som kommer til uka å skal se på dem,så førsteman til mølla :D Mvh oddbjørn (turbo power):eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg