Gå til innhold

V8 Rakrør (russebil)

Ranger emnet

Hufsa

Anbefalte innlegg

Hei, har vært å kjøpt russebil, en 81mod Oldsmobile Cutlass Cruiser 5,7L Bensin, som vi driver å daller med.

Men så har det seg at da jeg helte på å kjøre den privat, (er regga på farsjan) så var det endel/mye frieksos fra orginal eksosanlegget, som gjorde at det bråka mye, så jeg og farsjan kjøpte 2.5toms rør, klemmer og potter på Biltema for over 1500kr.

men så etter jeg viste dem kvittering på alt det der, så vil ikke de andre som er med på russebilen, ikke betale meg for eksosanlegget.

Så værtfall no, så tok jeg av alt av eksosanlegg på bilen, som jeg og farsjan dreiv å stellte i stand, sånn at eksosen går rett ut fra manifoilen på bilen, så den bråke som faan. =D

Så no går mye av eksosen inne i bilen og bråke som bare det.

Hva blir straffa for sånt viss vi blir stoppa?

Avskilting?!=)

KGwcmGVVe-4

akkurat slik er den, bare ikke så fullt så strøken

wURLC9EJsG4

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værtfall så har jeg sakt til de andre, som er med som ikke ville betale, at jeg tar ikke på meg noe skyld viss bila bli avskilta.

jeg hadde alt i boks med eksosanlegget, men de ville ikke være med å betale, så æ reiv ned alt igjen. =)

Så jeg venter i spenning på hva som kommer til å skje, men sjkannsen for at det kommer politi der det er russ, er jo lik null ikke sant? =D

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville fått meg nye venner. 1500 er ingenting for et eksosanlegg, og det er farlig å kjøre uten eksosanlegg. Som du selv sier, eksoses går inn i kupeen, dette kan føre til kullosforgiftning og mye annet rart. Hvis du får kullosforgiftning merker du ingenting, du bare besvimer og i ytterste konsekvens dør etter ei stund...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1500kr var alt for mye ifølge de ja, så eneste jeg la igjen av det eksosanlegget, jeg kjøpte var en 90 grader fra biltema, sånn at eksosen fær ut litt på siden på bilen, men alikavell så kjenner jeg mye av eksosen.

Fått de til å skrive kontrakt på at jeg eller farjan ikke skal betale for bøter etc.

Venter i spenning på hva som skjer videre. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hærregud for noen hælvettes grådige fett skolter. de har råd til å bruke 1500kr på ei to ukers fyll, men å spleise på ett eksosanlegg for å unnga en haug framtidige bøter nei det er ikke aktuelt. ikke vær tøffel, si til de rett fra levra hva de er og skriv den kontrakta så kan du si "hva sa jeg?!" når de står der med avskilta bil. fy faen for noen klovner og svikere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontrakta har jeg skrevet og alle av dem skreiv på.

Så før æ kjøre no mere med den, må de fikse lekkasjen på automaten, så vi får se.

dem har ikke fått tak i delene heller, da amcar ringte tilbake, å sa de ikke hadde simring til automaten.

Er blitt litt bekymret over det med kullosforgifting no etter det ble nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder du la den stå på faren din om de er sånn?

Finn noen andre og dropp den bilen der.

Tenkt på det endel ganger ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider