Ondmygg Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 heisann. har et spørsmål angående hjulnavet på bilen=) Tenkte kjøpe meg nye felger, å kom over et par som har riktige Dimensjoner på div steder, kun nav ringen som varierte med 1 mm. jeg har 56,1mm på min bil, disse felgene var til 57,1 om man kan si det sånn.. Passer dette sammen selvom det varierer litt? Hva har egentlig navet å si? er helt blank selv, så koselig med litt hjelp=) med forhånd takk=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 heisann. har et spørsmål angående hjulnavet på bilen=)Tenkte kjøpe meg nye felger, å kom over et par som har riktige Dimensjoner på div steder, kun nav ringen som varierte med 1 mm. jeg har 56,1mm på min bil, disse felgene var til 57,1 om man kan si det sånn.. Passer dette sammen selvom det varierer litt? Hva har egentlig navet å si? er helt blank selv, så koselig med litt hjelp=) med forhånd takk=) tja, kan jo ikke være noe problem, bare du finner rette senterringene som må brukes :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Jeg lurer også på dette. kjøpte i fjor sommer nye felger som har stått på en renault, det er samme boltsirkelen men forskjellig nav-ringen. renault en har nav på 60,1 og min har 57,1... Merker man dette på kjøringen? syns jeg aner en liten vibrasjon men kan være innbilning eller polakken som balanserte felgene :P Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Normalt sett merker man lite, men noen felger/biler kan være veldig vare på dette, spesielt volvo, da må man være nøye med senterringer. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg