Gå til innhold

felgene fra Sharif

Ranger emnet

kimmen

Anbefalte innlegg

er en del tråder her ang. servicen hos sharif, MEN det jeg lurer på er om det er noen som har negativ/positiv erfaring med billig felgene han selger? ser du kan få 8,5x19 for 795,-. latterlig billig og får sikkert det man betaler for. men er interessert høre om dem holder grei gjennomsnittlig kvalitet eller om dem er ræva og blir ovale etter å ha kjørt i en liten dump.

så er det noen med erfaringer så kom med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte et sett med 20" til 7995,- fra de ifjor og de er like hele og pene enda, kjører også på samme dekkene. ingenting negativt om de enda iallefall, har uansett lite å klage på så billige som de er :P

*edit* Jeg er forøvrig ingen søndagskjører og drar biltralle med den bilen som hjula står på..

Billakkerer og oppretter.

For mange doninger til å ramse de opp her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ulempen med billig felgene fra sharif er at lakken på dem suger! det du trygt kan gjøre er å sanblåse dem og pulverlakkere før du setter dekka på!

Annen ulempe er at han selger JAPSEFELGER.. og de har smale bolt hull, som gjør at du må bruke spesielle muttere/bolter i umbrako format! det her knekker i hue å ræva under montering!..

SÅ!... lar du sharif montere felga for deg, må du la han skifte om til vinterfelger også. for dem får du garrantert ikke av uten å knekke

kjenner nå 5stk som har handla slike felger. alle med like problemer

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte felger og dekk der du da?. men det er jo bra visst felgene som er så billige holder mål. ca 3500,- for 19" er jo bra pris. kan tenke meg det er få som vet at et populert merke som TSW faktisk blir produsert i kina.

ja men nå har TSW en helt annen legering i aluen og lakken er par hakk bedre enn som ikke flasser ved første vinter

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider