Gå til innhold

2006, manuell, stv..

Ranger emnet

Daaland

Anbefalte innlegg

Jeg har fått øynene opp for Subaru, og liker både Legacy og Outback. Ønsker meg egentlig en Outback disel, men de er foreløpig for dyre. Kriteriene mine er manuell gir, og dermed blir det uaktuelt med de seneste års Outback. Når det gjelder Legacy, ser det ut som 2006 modellen er den heteste kandidaten, da denne kom med 165 hk og manuell. Er det noen som har litt erfaring med denne modellen? Det er selvsagt stv jeg er ute etter..

Hvordan er bilden å kjøre med denne motoren?

Forbruk?

Hva kan sies om denne kontra 137hk fra 2004/2005 og 150hk som man finner i dagens utgave?

Ble forresten 2007 modellen solgt med manuell kasse?

Mange spørsmål, men håper noen kan svare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener nå alle er levert med manuell kasse, men veldig mange som bestiller automat når de har litt motor.

165hk, er det seksern eller?

Aldri vært borti noen 165hk og har jobba på subaruverksted.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 2007 Legacy wagon (facelift modellen med andre baklykter etc..) og kan ikke si annet enn at jeg er kjempefornøyd. 2.0R med 165hk, men riktignok med automat(sportshift). Sånn som denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17134116&sid=xz6fedr7rzx541682&pos=null&tot=null

Anbefaler den på det sterkeste jeg iallfall. Hadde en 07 Sedan med manuell før jeg kjøpte wagonen og ikke noe galt å si om den heller! :) (bortsett fra at det går litt for dårlig) ;)

1999 Subaru Impreza Type R EJ26

2011 Subaru Legacy

2011 Nissan Pathfinder

X - 1999 Subaru Forester "Type R"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener nå alle er levert med manuell kasse, men veldig mange som bestiller automat når de har litt motor.

165hk, er det seksern eller?

Aldri vært borti noen 165hk og har jobba på subaruverksted.

Kunnskapen min er kun hentet fra biler som ligger ute på finn o.l., og for meg kan det se ut som at det er den vanlige fireren, men at den er fornyet fra 2006 og moderert (150hk) fra 2008. Har jeg rett?

Det ser ikke ut som det er mange som kjøpte med manuell kasse i 2007, men så er det vel ikke så mange som skal selge den enda heller.

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider