Gå til innhold

Haansi's Audi A4 Avant TQ Ambition 1999 [BILDER]

Ranger emnet


Haansi

Anbefalte innlegg

Endelig har jeg hentet nye godbilen min :)

 

Litt info:

- Kun hatt en eier.

- Kostet over 500k som ny.

- Gått 181k.

- Fullt servicehefte, med alt av slitedeler skiftet de siste to årene.

- Lyst skinninteriør som er strøkent.

- Alt av utstyr, ink. cruise, airbager hele veien, AC, full kjørecomputer osv.

- Er visstnok samme motoren som står i 180hk utgaven, bare hjernen som er forskjellig. Har denne mer potensiale for chipping da?

 

Planer?

- Xenon i grøft, fjern, nærlys fremme

- LED skiltlys

- Ny turbo [DONE

- ny downpipe [DONE]

- Interiørlys [DONE]

- v-maxx justerbart [DONE]

- Chrome speilkapper

- Chip [DONE]

- Stilrene felger i 18" [DONE]

- Lakkrens og skikkelig polering + igjenfylling av riper her og der. Tar gjerne imot tips om produkter jeg kan bruke her! [Delvis DONE]

 

Bilder kommer når jeg er hjemme fra jobb :)

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 504
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kult! Gratulerer! :D

Det lyse skinninteriøret er flott i disse bilene.. Om du skal ha Xenon, så var det noen på vacn-forumet som prøvde å få til gruppehandel på disse. Er det grøftelys originalt på den eller? Og gir deg bilde av hvordan min ble etter den ble ferdig med lakkrens på Larsens :D

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge hvis du gir tilbakemelding på hva de fikk til hos larsens.. hadde du masse småriper? I klarlakk, eller riper som også hadde kommer igjennom? Jeg har masse av det første, og litt av sistnevnte.

 

Planer for dagen:

- Fjerne emblemer bak

- Vaske skikkelig og prøve meg på en polering for å se resultatet

- Montere alu-resirk og åpent luftfilter

- Vaske bilen skikkelig innvendig og støvsuge.

 

Jeg trenger også en ny spiller i bilen. Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justerbart. Så leser du deg opp på detilingworld.no og gjør jobben selv.

Er ingenting som er bedre enn å dra av en deilig voks med myk microfiber på godbilen sin? (Selvfølgelig en del jobb før man kommer til dette stadiet)

Få på plass noen bilder når du har tid.

Endret av Bjørgvin

A4 avant 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dag har jeg vært mye borte. La oss starte:

 

Først reise jeg på biltema. Kjøpte åpent filter, alu-resirk og gummigreia til å ha mellom adapteren og filteret. Selvfølgelig fant jeg ut når jeg kom til kassen at de var TOM for adaptere, og de får ikke inn igjen før 11. mai. Så hvem andre selger dette?

 

Jeg reiste deretter til statoil, og kjøpte en haug med Auto Glym-greier. Lakkrens, shampo og polish. Har gått over forskjermene og panseret med dette, og forskjellen ble som natt og dag. Alt av småriper forsvant, og det meste av større riper ble BETYDELIG redusert. Konge!

 

Har fått tatt noen bilder, som jeg skal legge ut. Som sagt, er ikke noe spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dag har jeg vært mye borte. La oss starte:

 

Først reise jeg på biltema. Kjøpte åpent filter, alu-resirk og gummigreia til å ha mellom adapteren og filteret. Selvfølgelig fant jeg ut når jeg kom til kassen at de var TOM for adaptere, og de får ikke inn igjen før 11. mai. Så hvem andre selger dette?

 

Jeg reiste deretter til statoil, og kjøpte en haug med Auto Glym-greier. Lakkrens, shampo og polish. Har gått over forskjermene og panseret med dette, og forskjellen ble som natt og dag. Alt av småriper forsvant, og det meste av større riper ble BETYDELIG redusert. Konge!

 

Har fått tatt noen bilder, som jeg skal legge ut. Som sagt, er ikke noe spennende.

 

når skjer det a? har vel blitz på kameraene pr dd ?:D kom med bilder! gleder meg;):D

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil:)! Gleder meg til skikkelige bilder og mods;)!

 

Ingen tvil, Coilovers først:)! Jeg kommer til våler, så kan polere bilen for deg;) (produkter og maskin skal ligge i bagasjerommet;))

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår