Gå til innhold

Haansi's Audi A4 Avant TQ Ambition 1999 [BILDER]

Ranger emnet


Haansi

Anbefalte innlegg

har du en slik bøyelig slangeklemme strammer,eller ett langt flatjern så kommer du til ovanna på den klemmen,løsne den dra så ut resirken,legg deg ned og se oppunder eller kjenn med hånda,da kan du trekke den ned fremme under skjørtet slangen er hektet på en liten krok bare for og holde den på plass bare løft den av,da får du den helt ned,skift til ny og bare stikk den opp og inn på plass igjen,hekt slangen over klemmen og stramme til slangeklemmen og vips du er ferdig.Hadde min ute i dag tok meg 5 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 504
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvilken av de tre fjørene som følger med bør jeg bruke? Den som står i er mellomhard, og følger med en mykere og en hardere.

 

råder deg til og bruke den som passer trykket du kjører på,da berger du turboen fremover,feil fjær vil resultere i havarert turbo på sikt.spørs hvilken resirk du har på forge 007 er fjærene slik

-grønn opp til 0.82 bar

-gul opp til ca 1 bar

-blå opp til 2 bar

-råd 2 bar og over

slik er vel de fleste settene uansett så er den ikke chippet ville jeg brukt den mellomste fjæren er den de annbefaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har resirken fra biltema.

 

Jeg byttet til den mellomste fjøra, og det virka veldig bra. Bilen er ikke chippet nei.

 

Skal prøve dette fremover, så får jeg se om den blir for myk. Slipper den trykket før jeg slipper gassen, så er den vel for myk?

 

Kjører man med for stiv fjør vil det jo bare øke ladetiden på trykket unødvendig mye. Hvilket resulterer i dårlig ytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg ringte biltema angående resirken, og spurte hvilken fjør jeg burde bruke på originalt trykk.

 

Fyren i kassen sa "det går jo an på hvilket trykk du vil ha. bruker du den stiveste får du 2 bar"..

 

så forteller jeg han at resirkventilen ikke bestemmer trykket, og da svarer han "jo, det står her.." og jeg svarer "det er feil.."

 

han bare "ok, da kan jeg ikke hjelpe deg"

 

hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på det ja :) Regner med alle respekterer det. Spammen tar vi på msn! :D

 

Holder på å skal sende noe greier til bruker "frozen" også, men sliter jævlig med å få tid til å komme meg på posten siden de seff stenger AKKURAT når jeg er ferdig på jobb, og åpner når jeg begynner. Men skal prøve å få gjort det i pausen i på mandag. Har rett og slett ikke hatt sjans de siste dagene eller i dag pga max stress på jobb. Og i dag ble det seff lørdagsjobbing også, akkurat i posten sin åpningstid.

 

Blir hvertfall montering av åpent filter etterpå. Håper det er plugandplay slik som på gamlebilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår