Gå til innhold

Haansi's Audi A4 Avant TQ Ambition 1999 [BILDER]

Ranger emnet


Haansi

Anbefalte innlegg

  • Svar 504
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som dere ser er jeg godt igang med å skifte snurre. Har fått ut den gamle og løsnet alt av slanger og fester.

 

Når jeg kommer hjem idag skal jeg forhåpentligvis få flyttet over pinneboltene fra den gamle turboen, og få satt den i. Tenker det går noen timer, men godt når det funker til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hvertfall meddele at WG-lokket var hoppet ut av festet på den gamle turboen, og hullet sto helt åpent.

 

Er ikke rart trykket var verre når den kom tilbake fra verkstedet :S De har sikkert prøvd å stramme den, og istedenfor så har de rota så mye med lokket at det har hoppa ut. Fikk pressa det på plass igjen, og stramma armen slik at det ligger nedpå.

 

Virka faktisk ikke som om det var noe slark i turboen, så der ser det igjen ut til at de snakker tull.

 

Men jeg skal få noen som har litt mer peiling enn meg til å se på den. Hvis turboen er fin har jeg jo en brukende turbo som bare må skiftes WG-lokk på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere ser er jeg godt igang med å skifte snurre. Har fått ut den gamle og løsnet alt av slanger og fester.

 

Når jeg kommer hjem idag skal jeg forhåpentligvis få flyttet over pinneboltene fra den gamle turboen, og få satt den i. Tenker det går noen timer, men godt når det funker til slutt :)

 

Bruk NYE pinnebolter, muttere (kobber mutter f.eks) og pakninger (flensene, olje/vann tur/retur osv). En regel jeg bruker er at jeg bytter sånne ting når jeg først har det av.

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hvertfall meddele at WG-lokket var hoppet ut av festet på den gamle turboen, og hullet sto helt åpent.

 

Er ikke rart trykket var verre når den kom tilbake fra verkstedet :S De har sikkert prøvd å stramme den, og istedenfor så har de rota så mye med lokket at det har hoppa ut. Fikk pressa det på plass igjen, og stramma armen slik at det ligger nedpå.

 

Virka faktisk ikke som om det var noe slark i turboen, så der ser det igjen ut til at de snakker tull.

 

Men jeg skal få noen som har litt mer peiling enn meg til å se på den. Hvis turboen er fin har jeg jo en brukende turbo som bare må skiftes WG-lokk på.

 

 

 

Der har du nok problemet der. Hehe. Klokka skal vel ha et grunntrykk (0.3-0.4bar eller noe) som du må stille inn også da.

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår