Pyrotek Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Heisann Ettersom jeg nå har fått lappen, tenkte jeg det var på tide å skaffe meg bil. Har sett en del rundt og funnet fram til denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17054828 Tror dere jeg får mye å skru på pga kilometerstanden? Og er det ellers en grei bil? Takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Grei bil, ruster lite pga galvanisert karosseri. Disse kan gå langt, men noe slitedeler er det jo... det er også ganske dyre deler til mitsubishi, så det er jo noe å tenke på. Sjekk om de viktigste slitedelene er byttet i nyere tid, og vær på vakt etter ventiltikking. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 HeisannEttersom jeg nå har fått lappen, tenkte jeg det var på tide å skaffe meg bil. Har sett en del rundt og funnet fram til denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17054828 Tror dere jeg får mye å skru på pga kilometerstanden? Og er det ellers en grei bil? Takker for svar:) Mange av disse ruster mye, selvsagt ikke så mye sammenlignet med Toyota f.eks. Disse bilene kan holde lenge, men min erfaring er at de ikke gjør det. Mye problemer med girkasse og toppakning og forstilling på disse. Delene er EKSTREMT dyre. Bare no så enkelt som et fjærbeinslager koster 1100 kr på denne (mitt rustet nettop opp). Og ikke minst elendig isolasjon. Når det er sagt så er det en fin bil på mange andre måter. Flotte seter og stilig design, men hvis du skal ha en billigbil bør du kanskje se etter noe annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg