Gå til innhold

Sub fra GAS, Startpris: 1kr

Ranger emnet

Gooner87

Anbefalte innlegg

Selger min Sub med to elementer fra GAS. Ble kjøpt av Crezit for en måned siden. Har aldri vært brukt av meg, bare blitt testet en gang. Crezit kjøpte den i Sverige.

Selges grunnet andre bilstereo planer.

Selges til Høystbydende.

Bilde av Subben:

DSC00004.jpg

Endret av Gooner87
NY PRIS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bud fra sc0ot på 100kr er notert.

Sist frist for bud er Fredag den 30.04.09 kl. 24:00. Den som har det høyeste budet får subben.

NB!Kan hentes i Oslo, kan også leveres i Strømmen og Lillestrøm området. Ved frakt med post skal det enten forhåndsbetales ellers skal det betales inn depositum for frakt for postoppkrav fordi jeg har opplevd at mange ikke henter pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 'e 10 eller 12"? Gir 400 kroner, da er du kvitt den i dag.. Natt til 1. mai funker iallfall dårlig å by for min del.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 'e 10 eller 12"? Gir 400 kroner, da er du kvitt den i dag.. Natt til 1. mai funker iallfall dårlig å by for min del.

Eirik

Det er 12". Du får legge inn et bud som alle andre. Natt til 1.Mai funker dårlig for mange, det skjønner jeg. Du får bare legge inn et bud og håpe på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 12". Du får legge inn et bud som alle andre. Natt til 1.Mai funker dårlig for mange, det skjønner jeg. Du får bare legge inn et bud og håpe på det beste.

Ser den, hehe.. :)

Men kan du ikke vurdere å sette fristen til 29. eller noe? Natt til første er type umulig (spesielt når man allerede har så mange bud..) :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider