-TORE- Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Dette er opprinnelig en 230e motor som er blitt borret og fått marineveiv montert, så er vel 2,5 å regne nå. Svinghjul er lettet, og balansert sammen med veivaksel. Porta og frest 531 topp med H-kamaxel, større dyser, ekstraktorgrenrør, 2,5" ferrita exos. Bremset til 170 hk. Problemet er da at den idag plutselig begynte å fuske idet jeg ga flatt jern, fusker til litt da, og kommer seg igjen til jeg kommer til 4000rpm, da begynner den igjen. Har byttet plugger uten resultat, skal bytte kablene imorgen. Noen som har andre forslag til hva d kan være? Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 hva slags bensintrykks-regulator kjører du med? Kan høres ut som den får litt lite bensin. 170hk vil jeg påstå var helt elendig for det oppsettet der.. Kjøp deg et ordentlig sprut så kan du dra ut en GOD del mer uten å endre på noe annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 usikker på hva slags btr d er. Kan hende d, men jeg er fornøyd, var hvertfall d før den begynte å fuske.:) Planen var doble gassere med tiden, vet ikke hvilke. Anbefalinger? Evt hva slags sprut anbefales? Kjører nå med d elendige e insprutet, som ikke blir der så altfor lenge. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Megasquirt er billig og mye brukt på volvo =) Finnes veldig mye informasjon på nettet, bare å søke litt :volvsmile Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet April 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Problem løst, var ikke verre enn å fylle opp tanken, så er vel muligens tankpumpa da. Men hvordan er d å bruke datasprut på sugemotor da? Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoking Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 funker fett det Siter volvo 960 95 brukshore volvo 240 turbo banebil volvo 242 storprojekt yamaha wrf 450 leiketøy sommer yamaha phazer mountain mc-x vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Se på prosjektet til Finken her :) Kjøp deg autronic eller et annet ordentlig sprut. Megasquirt er bare søppel. Greit nok at det er billig i innkjøp, men er så SINNSYKT mange parametere, at det koster mangfoldige tusen å få mappet ordentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg