honda1991 Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 hei jeg har en honda accord cb3. Problemet er at jeg ikkje får den i D 2,3,4. Kun i R. Det er byttet automatkasse, men problemt er der forsatt. noen som har vert borti det samme??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 sjekk ihvertfall at overføring fra spak til girkasse er som den skal være. Du kan evt prøve å bytte gir direkte på kassa, ved å bevege mekanismen. Rart at to girkasser skal ha samme feil,men det kan jo skje selvfølgelig... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honda1991 Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 må jeg under bilen for å gjøre det?? eller kan eg åpne dekselet mellom seta? hvor sitter den spaken?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honda1991 Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 bilen starter lett, men nor eg setter dem i fri, og ruser kommer dem ikkje over 2500 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Girkassa sitter jo på sida av motoren, under panseret. Så vil tro du kan komme til giroverføringa oppå girkassa et sted. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honda1991 Skrevet April 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 oki skal prøve det! men når jeg setter den i D og gasser, vil ikke nåla gå over 2500rpm. kan det skyldes at bilen ikke vil gå??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg