zachariassen Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 hei jeg har en a4 med ettermontert enforcer alarm. det som er problemet er at dritten funker selvfølgelig ikke. tenkte først det var dårlig batteri så det er bytta og den andre kontrollen funker ikke. men det som skjer et at alarmen skrur seg fint på og låser dører. men når jeg skal ha den av så laser den ikke opp også står blinklysene og lyser konstant også skrur alarmen seg på igjen.. med mindre jeg rekker å starte bilen i mellomtiden. da går ting greit. har en rød knapp under dashen men vet ikke hvordan den brukes.. har prøvd å trykke litt på den men.. nosn som har peil? Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 På alarmen som satt i transportern til onkeln min kunne du holde inne den røde knappen, og vri om tenninga/starte motoren, så ville den skru seg av, om du f.eks. har glemt fjernkontrollen :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 aha jeg skjønner. men da hjelper den meg ikke så mye da:P hmmm Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 panikiknapp kalles det, for å skru av alarm ved feil eller lignende, bør ligge skjult. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet April 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 jaja, den er skjult.. men jeg skulle jo gjerne hatt alarmen til å funke jeg da, så jeg slipper å bruke nøkel for å få opp bilen.. Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet April 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 funnet ut at det er en enforcer 600m og at det er en liten og en stor boks bak dashen.. ser ut som det går en ledning med en miksofon ut av den lille boksen.. noen som har peil på dette eller vet hvor jeg kan finne ut av det? Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg