Volvo 240r Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Er det noen som har 1 momentstag liggende, og som kan ta et bilde av det, skkrive på alle mål og poste det her. holder på å lage noen nye, men litt vanskelig når jeg ikke har noe å se eller måle på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Litt offtopic, men var det du som hadde en Sølvfarga 240 sedan du holdt på å fikse opp? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 242 dl Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 skal du lage nye både foran og bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Hei! Du kan jo bare få låne ett av meg da, så har du noe å se på. :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 240r Skrevet April 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Hei! Du kan jo bare få låne ett av meg da, så har du noe å se på. :) Ja det hade vært fint. skal til bergen en tur neste helg. kunne jeg lånt et da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 240r Skrevet April 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Litt offtopic, men var det du som hadde en Sølvfarga 240 sedan du holdt på å fikse opp? Det kan stemme ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 240r Skrevet April 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 skal du lage nye både foran og bak? Ikke helt med på den. skal lage de som er mellom karrossen og oppsigen av bakaxl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Ja det hade vært fint. skal til bergen en tur neste helg. kunne jeg lånt et da? Send meg en PM, så får du nr. mitt så du kan nå meg på. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg