power007 Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Hei lurer på hva er riktig rekkefølge her?? Skal bruke DA maskn fra Meguiars. Lurer også på åssen pads må jeg bruke? Kan jeg bruke samme paden på alle? Vake bilen med NXT TØRKE BILEN Calye bilen godt fra topp til nede (Meguiars Clay Kit) Vake bilen for å fjerne smøremiddel Tørkebilen Meguiars Scrach x (burde jeg bruke DA maskinen?) Meguiars Swirl Remover Meguiars Paint Cleaner Meguiars techwax Meguiars 26 Hi-Tech Liquid Carnauba (To lag) Avslutter med Meguiars ultimate quik detailer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Hei lurer på hva er riktig rekkefølge her?? Skal bruke DA maskn fra Meguiars. Lurer også på åssen pads må jeg bruke? Kan jeg bruke samme paden på alle? Vake bilen med NXT TØRKE BILEN Calye bilen godt fra topp til nede (Meguiars Clay Kit) Vake bilen for å fjerne smøremiddel Tørkebilen Meguiars Scrach x (burde jeg bruke DA maskinen?) Meguiars Swirl Remover Meguiars Paint Cleaner Meguiars techwax Meguiars 26 Hi-Tech Liquid Carnauba (To lag) Avslutter med Meguiars ultimate quik detailer Scrach X Paint cleaner Swirl remover carnauba techwax Quick detailer. Du trenger egentlig ikke quick detaileren i og med du allerede har 2 forskjellige vokser du skal legge på. Du sliper mer på klarlakken ved å bruke maskin uansett o/sek enn forhånd:) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-G-H Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Hei lurer på hva er riktig rekkefølge her?? Skal bruke DA maskn fra Meguiars. Lurer også på åssen pads må jeg bruke? Kan jeg bruke samme paden på alle? Vake bilen med NXT TØRKE BILEN Calye bilen godt fra topp til nede (Meguiars Clay Kit) Vake bilen for å fjerne smøremiddel Tørkebilen Meguiars Scrach x (burde jeg bruke DA maskinen?) Meguiars Swirl Remover Meguiars Paint Cleaner Meguiars techwax Meguiars 26 Hi-Tech Liquid Carnauba (To lag) Avslutter med Meguiars ultimate quik detailer Vask Tørk Clay Skyll/vask Tørk Paint Cleaner ScratchX/swirl remover Techwax #26 carnauba Quick Detailer Techwax er syntetisk og skal derfor ligge UNDER carnauba voksen ScratchX og swirl remover gjør ca. samme jobben så bruk den som er mest effektiv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Quick detaileren kan han egentlig bare droppe, da dette er et hurtig produkt med slipemiddel og voks.. Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet April 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Skal jeg kjøre Paint Cleaner før ScratchX/swirl remover??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Skal jeg kjøre Paint Cleaner før ScratchX/swirl remover??? Ja. T-G-H har rett fremgangsmåte Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Litt meir info. tech waxen skal herde i 24t før du har voks oppå. Eg bruker forskjellige pads til forskjellige midler. Eg bruker og forskjellige mikrofiberkluter til dei forskjellige midlene. Scratch x kan brukes med da maskin, men er beregna for hånd, so du bør ikkje skape noko varme! Må nok behandle stripene i lakken 3-4 ganger. Kjøp deg poleringsmiddel som er beregna for maskin viss du har ein del striper i lakken Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Quick detaileren kan han egentlig bare droppe, da dette er et hurtig produkt med slipemiddel og voks.. Nei denne har ingen av delene.. UQD er en syntetisk polymer-detailer, og brukes til å "booste" LSP'en og skaper ekstra sinnsyk shedding/beading pluss litt ekstra beskyttelse. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg