Gå til innhold

Kjøpe bil i utlandet, pris i Norge? LØST

Ranger emnet

Ghost_ride

Anbefalte innlegg

Hei sann, nå er det på tide med en annen bil, og da tenkte jeg å kjøpe en VR6 med HGP Turbo fra tyskland, bilen i Tyskland koster 9450 Euro, ca 10000kr, men hvor mye koster det for å frakte den og registrere her i Norge ?

Mer info om bilen:

Golf 1994 2.8 Vr6, hgp turbo, bensin, 206 kw, 280 hk EDIT: 1285 kg

Takker for alle svar =)

Link til bilen http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bzsaegzpviwu

Endret av Ghost_ride

golf 93 1.8 gl, 90hk, 66kw

Golf IV higline stv 01 1.6(16v) 105hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster å være mann vett hehe ;p 210 000,- ++.. det er dyrt for en så gammel bil. Om det er verdt det eller ikke, er opp til deg.

sikkert morro med vr6 turbo men :)

stemmer km standen? ekke no juks? :O

btw. det mangler airbag, det er vel ikke så populært hos BT

Endret av HrpZ88

98 Audi A3

94 VW Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det er sant, jeg tror den stemmer, det eneste jeg er litt skeptisk på er fartsviseren der det står 320 km/h top speed :P, trokke bilen klarer over 240 :P.. men er det sånt at du må registrere den med engang du frakter den til Norge eller så kan du bare ha den i garasjen i noen uker uten å kjøre den :P, hvis det er sånt så ville jeg tatt meg en tur til tyskland til fredan neste uke og se litt mer på bilen, så kjøpe den :P, ville vært kult å testet den på autobahn, for å se hvor rask den egentlig er =D

golf 93 1.8 gl, 90hk, 66kw

Golf IV higline stv 01 1.6(16v) 105hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår