Gå til innhold

ang fmic

Ranger emnet


karsru`n

Anbefalte innlegg

driver å vurderer fmic snart men er litt redd for tåkelysa i fangeren!har s4 frontfanger,noen som har tips til ic som passer rett inn i s4 fangeren uten alt for store modifikasjoner:)

 

å en annen ting:)hvor gjør dere av dette røret her ved montering av ic`en,blir den bare liggende mellom ac kjøler og ic?og hva er det røret egentlig!?å hva er denne ledningen/føler eller hva det er?hehe

 

24042009273.jpg?t=1240585094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare å bygge seg et kit selv, eller kjøpe et kit og modde rørene selv :) Røret er kjølerøret til servooljen. Jeg har tatt bort denne på bilen min, men er vel greit å ha noen slags kjøling på varme sommerdager, går jo an å flytte det eller evt. bygge nytt :) Føleren er utetemp føleren :)

Turbofun har fmic kit til denne bilen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare å bygge seg et kit selv, eller kjøpe et kit og modde rørene selv :) Røret er kjølerøret til servooljen. Jeg har tatt bort denne på bilen min, men er vel greit å ha noen slags kjøling på varme sommerdager, går jo an å flytte det eller evt. bygge nytt :) Føleren er utetemp føleren :)

Turbofun har fmic kit til denne bilen.. :)

 

hehe,stas:)men da må je inn på en kanal på klimaanlegget da for å finne ute tempen?har ikke den i dashen hvertfall!

 

ja er greit med litt kjøling så får se hva en finner på med det etterhvert men er jo ganske greit å bygge om det da eventuelt!:)hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis du ikke har kjørecomputer så :) Jau, kan være lurt ved varme dager og bykjøring med lukepark :P

 

nei, har ikke den kjørekomputeren gitt:(

vet du hvilken kanal ute temp ligger på klima`en?er jo plenty med kanaler der men har ikke funnet ut mer enn at kanal 17 er turtelleren og 27 er spedometeret!hehe

 

slipper heldigvis bykjøring og lukepark men er nok greit å få kjøle litt alikevel:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår