Gå til innhold

Bilstereo batteri.?

Ranger emnet

turbokano

Anbefalte innlegg

Har du noen gang hørt om et "dry cell" batteri som ikke kan det?

ja det har jeg . jeg har selv klart å drepe en optima red top . Det er den værste dritten jeg har vært borti. Den tålte ikke å bli tømt. Fikk aldri lada den opp igjenn med skikkelig lader. ( Nei det er ingenting i veien med den ladern) :)

Build hard Play Loud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bisarre

Synes Odyssey batteriene så veldig like ut, som Maxxima batteriene jeg...

Bortsett fra at Maxxima har én størrelse, og Odyssey tre.

Om man ser på Et Maxxima batteri og et Odyssey, i samme størrelse, er det jammen ikke mye som skiller dem.

Selv prisen er ganske lik.

Det er faktisk noe som skiller de .

CCA til odyssey batteriet er på 930 og maxima sitt er på 800 pluss at odyssey batteriet veier 10kg mer . det er ting inni den :)

Build hard Play Loud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mammut89

Det er faktisk noe som skiller de .

CCA til odyssey batteriet er på 930 og maxima sitt er på 800 pluss at odyssey batteriet veier 10kg mer . det er ting inni den :)

Grunnen til at det veier mer, er at du ser på 65Ah batteriet... Du må sammenligne med tilnærmet lik størrelse som Maxxima'en.

Maxxima'en er vel på 45Ah... Og den ser ut til å ha lik eller bedre spec enn 48Ah til Odyssey.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mammut89

Har du noen gang hørt om et "dry cell" batteri som ikke kan det?

ja det har jeg . jeg har selv klart å drepe en optima red top . Det er den værste dritten jeg har vært borti. Den tålte ikke å bli tømt. Fikk aldri lada den opp igjenn med skikkelig lader. ( Nei det er ingenting i veien med den ladern) :)

Tømte ett redtop batteri mens jeg var borte i 3 uker i høst og det var ca 10-15 minus grader ute hele tiden, sammen med ett maxxima 900 batteri.

De virket helt døde men tok gamlingen sin lader til anleggsmaskiner og seriekobla batterian til 24 volt og ga de starthjelp.

Lot de stå i ett døgn på laveste ladestyrke og så var de helt fine :))

Så skylder på dårlig lader æ :):):D :D

http://www.sprett.net

Audi A4 1,8 tsq 98 mdl

Audi A6 2,5 Tdi 95mdl

x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6

x- Golf 79 mdl 1,1 liter

Lenke til kommentar
Del på andre sider