ErGo- Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 (endret) Hei, jeg er relativt ny i dette forumet. så vil på forhånd beklage hvis jeg legger ut en thread på feil plass, men dette vil jeg seff prøve å komme meg inn i! så håper dere bærer med meg. kom gjerne med konstruktiv kritikk slik at jeg vil lære dette!:) håper det er flere Saab-fans her!:pray gikk til innkjøp av en 2000 modell Saab 9-5 Griffin med en 3 liters V6 motor med 200 hk etter og hatt en bmw 230i coupè 94' for en uke siden! meget godt fornøyd med den, det har vært 1 eier på den fra dag 1...bilen fremstår så og si som ny sånn med tanke på lakk og alt annet. forrige eier har virkelig tatt godt vare på vogna.... var litt skeptisk til lydanlegget i den. men der ble pent overasket ja, til de grader. i bilen satt det et Harman/Kardon sound system med cdveksler... lyden er så til de grader kvalifisikert til å bli kalt, meget bra!det går så høy, men likevel så klart, uansett hvor mye du booster opp bassen! jeg ble UTROLIG overasket over hvor bra lyd dette ga meg! får mer lyst til å høre på musikk i bilen enn hjemme:p bmw'n blir stusslig i forhold! min mening bare Harman/kardon - meget bra Endret April 24, 2009 av ErGo- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg