olemarius Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 si i fra om du ser eller har en til salgs, trenger bare bakfangeren, 90 jetta :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by Precious tror du var veldig heldig med kjøpet vwgolf2. hvilke tilstand var fangeren i da? skrapa opp? knekt? flere deler? hihi nokså strøken! bare noen små riper øverst i høyre hjørnet på det sorte på toppen, men INGEN sprekker... ja var vel kanskje litt billig...men er ikke verdt noe mer.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 nå er denne sprekken fikses og er 100% bare at den syns, men så er tros alt hellakering innlagt i prisen her da, i den fargen som kjøper vil ha, i motsetning til den svarte din :op Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 er du god lakker da elanzer ? :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 har gått på skole som lakkerer i et halvt år nå så eg vil si eg kan det litt jaffal :D og nei eg kan ikke ta med noe å lakkere, er booked up på en måde, skal jafal ta dem som eg har lovt nå ;) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 hahah. trenger ikke hjelpa de HELT enda :) men kanskje ut i midten av 2004 :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Du må tømme innboksen din, har prøvd å pm deg et par ganger nå.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 den er tom nå :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg