Panser Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 (endret) Da var det lørdag, og hadde tenkt å skifte registerreim og kose meg i garasjen. Men reima utenfor hadde jeg ikke fått, så velger heller å vente med å skru fra hverandre allt til jeg har den. Kalles denne vifte reim? Fant en føler (?) som hadde brudd på lednngen... lurer følt på hva den er til, føleren altså. Mondeo 1.8 16v 95 mod Endret April 25, 2009 av Panser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Den der sitter vel på ene slangen til servoen, gjør den ikke? Den gir signal til ECU at servopumpa jobber tyngre, så ECU øker tomgang litt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panser Skrevet April 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Takk skal du ha Granada:) Ha en god helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Er en trykkføler til servostyringen som nevnt tidligere:) Ingen fare å kjøre uten men greit å ha bilen i orden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg