Gå til innhold

Ekstern dataskjerm.. Hjelp..?

Ranger emnet

esbandos

Anbefalte innlegg

Det ser ut til å funke grei for min del den innstillinga, får prøve litt, skal prøve å gi tilbakemelding.

Altså 1152x864 og 151PPT

TV`n min sin maksimale oppløsning er 1,024 x 768, hvorfor er ikke det det greieste da tro?

http://www.panasonic.no/html/no_NO/Produkter/Viera+TV/Plasma/TH-42PX8/specifications/1469311/index.html?trackInfo=true

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir meg ikke jeg, begynner å bli noen ensomme innlegg her nå hehe...

1024x768 og 130 PPT ser ut til å funke OK for meg.

Noen tips angående at TV ikke viser PC-skjerm en sjelden gang inniblandt, må ta ut og inn DVI-D-stikket bak på kabinettet, slik var det første gangen jeg kobla opp også.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun HDMI, VGA, Scart og komponent, bruker såklart HDMI, har ikke VGA på PC heller, men 2x HDMI og DVI-D

Når jeg starter opp så står det Kilde 800P, og når Windows starter står det Kilde 1080P, er dette pixler?

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall pixler i vertikal retning.

Blir jo egentlig bare å prøve deg fram for å finne den som passer best, hvordan blir det hvis du bruker hdmi - hdmi da?

1024x768 og 130 PPT ser ut til å funke OK for meg.

Hvis den er grei trenger du jo ikke kødde videre :)

Noen tips angående at TV ikke viser PC-skjerm en sjelden gang inniblandt, må ta ut og inn DVI-D-stikket bak på kabinettet, slik var det første gangen jeg kobla opp også.

Er ikke bare tv'n som har valg annen kilde til inn signal da? Når du da kobler til blir dette autodetect. Da skal det bare være å velge source.

"Who are you and why should I care?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at f. eks bilforumet ikke får plass, med 1152P så fikk det fint plass, men så ble tekst litt liten, andre plasser blir teksten litt liten, får prøve litt og se om man skal prøve ett lite hakk større ppt.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si ifra når du har en metode som funker über fint når man bruker tv'en som skjerm.. Om jeg kjører på det TV'en min autojusterer seg til når jeg kobler i pc'en, må jeg omtrent sitte med forstørrelsesglass..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke å deaktivere den autojusteringa da.

Du har ikke VGA-tilkobling på tv? Hører at det er det greieste, er det egentlig så nøye hva tv-stiller seg til da, den skal da bare stille seg etter signalet fra pc, eller tar jeg feil, den skal justere seg til det PC-leverer eller maks av seg selv om pc har hyere oppløsning.

Men prøv settinga mi, mulig den funker for deg, hvilken tv har du, så kan du sjekke hva den takler av pixler og stille til den som passer best i vista...

Ellers så får du kaste tv`n å kjøpe en billigere.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv'en jeg har er helt ny, å skal takle PC-er ganske greit..

Her er link til TV'en: http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d100598%26__redir%3d1&plid=100598&__redir=1

Nå kjører jeg 1440*900 og 144PPT..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider