Gå til innhold

Fiat kjøper Opel! :/

Ranger emnet

c20let2k

Anbefalte innlegg

Nei! :ass: Det er bedre at Opel går konk enn at de blir kjøpt av Feil I All Teknologi. Såpass må du vel forstå? Husk vi snakker om BILER her, ikke støvsugere eller kjøleskap.

Til dere som ikke forstod det, dette over var ment ironisk fra min side. Fiat er coolt. Spørsmålet er heller om Opel er coolt nok for Fiat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

meg bryr det ikke hvem som eier hvem av merkene, det blir aldri like rått som de gamle bilene fiat og opel lagde. Nå er det bare noe blekkbokser på fire hjul uten sjel eller noe som er tiltrekningsverdig på bilene.

Det gjelder forsåvidt 99,9% av merkene.

Gamle bukkene har de stiveste horna!:pray

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle bukkene har de stiveste horna!:pray

Det er vel det samme tidsrommet at osteporosen gjør seg gjeldene, så selv de spisseste hornene i verden blir udugelige.

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha..

For de med elendig hukommelse.

På Seksti og til ca 1975 solgte FIAt veldig mange biler i Norge.

Etter 1975 fikk vi bilersom hadde kvalitet og som hvar holdbare. De som kjøpte FIAT etter 1975, opplevde en elendig bil som fikk engelske biler til å holde kjempe standard. Det ble nesten umulig å bli kvitt en FIAT og etterhvert fullstendig håpløst å selge de.

FIAT har prestert å selge noen av de dårligste bilene som kunne kjøpes for penger og har derfo pådratt seg et vellfjortjent dårlig rykte.

At et bilmerke selger bra i syd og mellom europa er ikke det samme som at den egnet seg i Norge med streng kulde og salt på veiene.

Opel egnet seg fortreffelig i Norge og solgte derfor bra. En del dårlig forhandlere har klart å ødelegge mey men, opel er bra biler og i forhold til FIAT så er de himmelrike.

Alle hvet at Mercedes og BMW har bra biler, men svært få har råd til deres biler. En opel kan de fleste kjøpe. Kjøper man FIAT så kjøper man problemer.

Unnskyld, men HVA?

Opel har lagd de største rustbøttene i hele denne verden, ineffektive motorer og elendige karosseri.

-rolfi

xbox gamertag: rolfii

-BMW E28 528i

-BMW E21 320/6

-BMW E32 750i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen krise :O greit nok kvaliteten på Opel er ikke verdens beste

men Fiat, Ferrari, Lancia og Alfa er jo på linje med Peugot! Dæven d e pess!

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opel leverte jo bilene ulakkert ei periode også, blei selila til drammen, og mange lakka på kaia der, gjorde sitt for rusta det også, ikke mange igjen av de modellene.

Ellers så er det vel Polski Fiat som laga ett skamdårlig rykte for Fiat, altså biler laga av besteforeldrene til de halvkriminelle polakkene vi har her nå....

For mi del kan de lage en opat eller fiel for min del, opel har ingen biler som interesserer meg, og kvalitetsfølelsen på opler er jo omtrent som 80-90talls japse, plastikk, plastikk og atter plastikki, og litt tynt blekk noen plasser.

Bare å vente på at VAG kjøper BMW og går konk nå....

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fint.. opel kan jo umulig bli verre enn det er fra før.. :P *malestorblinkpåsegselv*

Akkurat sånne som deg irriterer meg grenseløst, når du/dere kommer med totalt usaklige uttalelser uten videre grunnlag!

Og det måtte komme fra en med en slik signatur som du har, totalt uvitende hva du snakker om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånne som deg irriterer meg grenseløst, når du/dere kommer med totalt usaklige uttalelser uten videre grunnlag!

Og det måtte komme fra en med en slik signatur som du har, totalt uvitende hva du snakker om..

Var ment for å provosere.. må ikke ta det så tungt :P

Men har vært borti en del opel, har flere av dem i familien og.. så helt ute av det blå var ikke den kommentaren.. så det er sagt!

-02 BMW 530i

-97 Pajero - Vintertraktor

+div tyske kriegsmaschinen

En sjåfør er den farligste delen av en bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei.. men skal ærlig innrømme at jeg har bannet høyt og lenge, mange ganger, når jeg har vært i garasjen og skrudd på bmw :P

Det eneste som virkelig plager meg med opel er jo denne jævla forhjulstrekken.. ødelegger jo alt!

Men nok om det.. ha en fin kveld!

-02 BMW 530i

-97 Pajero - Vintertraktor

+div tyske kriegsmaschinen

En sjåfør er den farligste delen av en bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider