Fjerdejuni Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Nå kommer jeg sikkert til å provosere noen, men jeg syntes det er en litt interessant diskusjon.. Jeg vurderer løpende å gå til innkjøp av Mini igjen. Problemet er bare at jeg til stadighet ser flere og flere "pimpede"minier. Dont get me wrong, Senshi sin bil er et godt eksempel på en bil som er stylet uten å bli harry. Men, det går flere og flere coopere som er senket, svarte replica felger, sotete ruter og 18 år gamle gutter med bleket hår bak rattet. Hvis de i det hele tatt når frem til rattet, noen av dem sitter jo så langt bak i bilen at man kunne like gjerne sittet i baksetet. Er Mini den nye harrybilen? Jeg tror etterhvert det. K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Jeg ser faktisk flere eldre folk som kjører "nye" Mini her i Ålesund, noen ungdommer er jo det men så går ikke det så mange mini`er her heller da, jeg har sett 3 Mini Cooper S, og mange cooper`er og de dominerer ungdommen litt! Jeg gjør hva jeg kan for å unngå å få min bil HARRY! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Nå har vel kanskej folk forskjellig syn på hva som her harry og ikke. Personlig ser jeg ikke mange "harrye" minier, etter min smak, og synes det er mange fler eldre enn unge som kjører denne bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fisken90 Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Minien blir vel ikke harry ved mindre du gjør den harry selv. Synes mini er en veldig fin og god ungdomsbil siden den er så liten og er neste som å kjøre en go-kart! Morro å kjøre og fin bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 hahahaha, så du mener at biler som er senka og har gromme felger er harry? da har jeg hørt DET også.. kanskje jeg skulle kjøpt meg en mini for å bli enda mer harry?! hmm.. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Min ærlige mening er at Mini er mer homo enn harry... Harry er bengalakka 240 med stålfelger og masse klistremerker... Men en pimpa mini kan kanskje bli litt for Vigdis? hehe Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Min ærlige mening er at Mini er mer homo enn harry... Harry er bengalakka 240 med stålfelger og masse klistremerker... Men en pimpa mini kan kanskje bli litt for Vigdis? hehe x2, haha Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 hahahaha, så du mener at biler som er senka og har gromme felger er harry? da har jeg hørt DET også.. kanskje jeg skulle kjøpt meg en mini for å bli enda mer harry?! hmm.. Jeg mener mer eller mindre alt som ikke er orginalt fort blir harry. Felger kan være kult det så lenge det er factory spec felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Helt uenig med deg Fjerdejuni. Du har et feil begrep rundt utrykket Harry. En bil som er senket, har felger og mørke ruter er ikke Harry. Det som gjør en bil Harry er om den ikke er clean eller det er mye billig tjafs som er kastet på en bil. Felger, senk og solfilm er ikke akkurat en billig modde men heller dyr. Terninger, wounderbaum og hjulkapsler med spinnere er Harry. Skjønner godt at du kan mislike 18 åringer med bleika hår som tror de er verdens kuleste. De står ikke høyt på min liste heller, hehe... men å gå dit hen å kalle det for Harry er vel å ta litt drøyt i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Enig med Thunder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Ok thunder, du har et godt poeng og jeg tar det. Problemet er vel heller at bilen begynner nå å bli gammel og dermed tilgjengelig for et helt nytt publikum, nemlig 18åringer med bleket hår. Faen jeg hater bleket hår på gutter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdavolvo Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Så det er egentlig bleket hår som er harry da? ;) Siter Mazda 6DE 2,0 Advance + Volvo S40 1,8 1997 (kjøpe?...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Vi kan mene alt mulig rart om bleka hår men som fjerdejuni sier så er en del Minier begynt å bli altfor billig så bilen blir sikkert snart regnet som ungdomsbil. Det trenger ikke nødvendigvis å være en positiv ting nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdavolvo Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Mulig jeg ikke har skjønt helt poenget her, men ungdomsbil er da negativt det da? Eller er det å eie en bil som er en typisk ungdomsbil dumt, for da blir man asossiert med en som kjører hardt og grisete og uvørent? Eller er det da ulykkesstatistikken som gjør dette negativt fordi da vil forsikringspremien gå opp? Plenty ungdommer som kjører rundt i familiekjerre nr 1 (Passat) også, men jeg vil ikke definere dette som en ungdomsbil. Å eie en bil da som er typisk for ungdom vil jeg da ikke se på som harry, men derimot kommer det en kjørende med mokkasiner, skinnvest, statoilkoppen på dashen og flanellskjorte; da tror jeg drømmen min om en cooper S ryker på dagen hehehe :) :) Siter Mazda 6DE 2,0 Advance + Volvo S40 1,8 1997 (kjøpe?...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg