LeoNico Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Etter jeg fikk bilen fra en heftig service og en 3 timers lang tur i dag, la jeg merke til at det var lekkasje under bilen. lekkasjen er lokalisert litt til høyre for midten, rett under dashbordet på en måte. vannaktig, lukter en smule olje. Til info en Vectra C, verste bilen jeg har hatt. bare problemer hele tia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Hvilken farge på væska? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeoNico Skrevet April 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Så og si gjennomsiktig.. lukter litt oljeaktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 kan det være fra dreneringa til klimaanlegget? Kommer det når du bruker aircondition og det er varmt ute? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeoNico Skrevet April 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Faktisk, ja..! Det var lekkasje i fjor sommer også samme stedet, men har ikke vært noe mer før nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Ok, men da er det ikke lekkasje, det skal være sånn. Det er bare kondens fra "kjøleenheten" som sitter inni varmeapparatet, når den er veldig kald og lufta rundt er veldig varm, dannes det kondens, og denne skal naturlig nok renne ut under bilen. Dette skjer på alle biler med ac :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeoNico Skrevet April 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Åh nå ble jeg letta! :) endelig noe som funker med denne bilen! Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Bare hyggelig :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg