VeeDub Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Denne sto på Motorbørsen.no for en ukes tid siden eller no, så forsvant den.. noen som fikk med seg TLF nr til han som skal selge den? Han var fra oppi "Jonteland" ett sted.. Narvik eller no Eller muligens at den sto i forrige+forrige motorbørsen blad? Pen farge, men bare 8v da :\ Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Haha, Jonteland :) Den er ikke her i byen hvertfall, men kanskje den er i Nord Norge? :) Kan høre med noen rundt omkring, kanskje de vet av den. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Kjenner du igjen deler eller ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by Jonte Haha, Jonteland :) :) Sortland eller noe sånt trur jeg det hette oppi der.. tok en kart sjekk og fant ut at det ikke var så langt unna "Jonteland" :) Sonic: Neida, er bare på utkikk etter en ny GTI nå... lei av å gå i kulda :) Men så er det dette med å finne den "ene" med bra utgangspunk nå da.. mye ihjelkjørte Golfer der ute Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by Unknown :) Sortland eller noe sånt trur jeg det hette oppi der.. tok en kart sjekk og fant ut at det ikke var så langt unna "Jonteland" :) Sonic: Neida, er bare på utkikk etter en ny GTI nå... lei av å gå i kulda :) Men så er det dette med å finne den "ene" med bra utgangspunk nå da.. mye ihjelkjørte Golfer der ute Tror ikke det er så vanskelig å finne en av de ihjelkjørte nei ... Lykke til i jakten :p Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 hehe, det er gammelbilen til brodern, en arbeidskolega av meg som har den nå... jævla fin bil, recaro delskinni hele bilen, skinn-dørtrekk, rallye front, rs-fangere + 90fangere til vinterbruk. nr hans er: 97115381 Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 btw, er en gti 8v motor i den... Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kandler Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 er en tidligere eid bil av meg... 84mod 1,6c som har fått en 90Gti 8v motor/innredning, KW type2 (med sunnskrudde gjenger) Borbet A 9x16, el delskinn, servo, g60 optikk, rallye front, bad-look, rs-fanger, bakdørshåndtak som er satt foran, tatt bort bakluke-lås og satt inn el-åpner, avsagde dørlås knopper, Defa-alarm med sentrallås... De små fjærene i KW-kittet er nappa ut, for å få den ned på landjorda, så den er ikke noe serlig behageli å kjøre. Han fyren som kjører den nå har kjørt av skjermbredderne, så den ene skjermen er opprusta. Frontfangern henger å dingler... han har borra hull i fangerne å satt på noen horete side-markeringslys.. men ellers er vel bilen hel å pen. Vurderer å kjøpe den tilbake da jeg har solgt "the yellow flash" :) vi får by om kapp da? Siter -95 BMW 320i Cab -84/91 VW mk2 gti 8v, KW type2, Borbet A 9x16, el-recaro, (prosjektbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by Kandler bakdørshåndtak som er satt foran Bakdørshåndtaket? Forklar.. Har du noen fler bilder av den Kandler ? EDIT: Nvm, trur jeg skjønte det bakdørshåndtak greine nå.. Håndtak fra 4dørs bak uten nøkkel hull :) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by Unknown Nvm, trur jeg skjønte det bakdørshåndtak greine nå.. Håndtak fra 4dørs bak uten nøkkel hull :) stemmer :P Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kandler Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 jepp... nettop :) har ikke noe mere bilder nei.. hmmm *tenke* hvis ikke joey har? Siter -95 BMW 320i Cab -84/91 VW mk2 gti 8v, KW type2, Borbet A 9x16, el-recaro, (prosjektbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 vet jeg har noe på den andre pc`n fra da jeg lagde et skoleprosjekt om bilen :P skal se hva jeg finner...:D Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Jøsses. Så storebror i går i min jakt på bil: Golf Gti16V Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Slim: Arkivbilde, hadde den sett sånn ut hadde den vært solgt alt :) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Jammen. Nå bar bilde bytta ja. Fikk ikke med meg det :S Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg