rtbuggie Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Heisann noen som har erfaringer med spacere herifra? Jeg tenkte å få gjort om slik at jeg kan ha på 5x114,3 på min 95modell 940lt -Rtbuggie Siter her var det en gang noen vise ord, og et par prosjekter SIGNATURREGLER: http://www.bilforumet.no/faq GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 vurderer de hvertfall som seriøse og behjelpelige selv om jeg ikke har bestilt noe derfra enda. de kunne lage adaptere til den boltsirkelen du måtte ønske...kommer kanskje til å handle med de senere så hadde vært kjekt å vite om det er så seriøst som det virker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 jeg har kjørt med spacere derfra i 2 år, de er svært bra. veldig hyggelig service også, så de kan jeg anbefale på det sterkeste! mvh eirik skarderud jensen lillehammer Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg