knutand Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Hei, Har en 96' Vectra med Irsmcher-spoiler lignende denne: Saken er at bremselyset ikke fungerer. Ser at det er ført noen ledninger fra lokket ned til venstre baklys, med diverse koblinger. Hvor bør jeg begynne å feilsøke tror dere? Jeg ser ikke helt for meg hvordan denne spoileren er montert og koblet. Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cryshTIC Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Hei, Har en 96' Vectra med Irsmcher-spoiler lignende denne: Saken er at bremselyset ikke fungerer. Ser at det er ført noen ledninger fra lokket ned til venstre baklys, med diverse koblinger. Hvor bør jeg begynne å feilsøke tror dere? Jeg ser ikke helt for meg hvordan denne spoileren er montert og koblet. Knut Får du tatt noen bilder, så er det lettere å se hvordan ting er koblet :) Ta et voltmeter å mål om du har spenning fra baklyset (på bilen) og videre opp til spoileren. Regner med at du har sjekket pæren først da ;) Siter Heeej :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutand Skrevet April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Takk for svar. Det er jo en liten sak at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal få demontert noe for evt. å sjekke pæren(e). Prøvde å pirke litt fra utsiden med flatt skrujern, men det gikk ikke noe vei. Derfor er det heller ikke så lett å måle noe særlig. Så kanskje jeg burde reformulere spørsmålet, hvordan demontere nok til å få sjekka pærer og slikt? Knut edit: Kan såklart få tatt noen bilder, men i ledningskaoset bak den lykta er det ikke lett å få noe vettugt ut av det tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg