Gå til innhold

Spillere som matcher Pioneer P88-RS

Ranger emnet

Gjest

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle oppdatere litt på bilstereofronten, og siden min kjære P88-RS har sett sine bedre dager, så tenkte jeg at jeg skulle bytte den ut.

Men så kommer problemet, den spilleren har jo en fantastisk lydkvalitet og er spekket med funksjoner. Jeg kan ikke ha noe dårligere.

Så, jeg så jo litt på P88-RS2, som ser litt bedre ut, men er ellers ganske lik den jeg har. Noen som vet om den har nevneverdig bedre lydkvalitet?

Ellers noe dere vil anbefale? En av grunnene til at det ble den Pioneer spilleren jeg har nå, var designet, som er meget stilrent. Mao, flashy lys i assorterte farger og annet "dill dall" utgår med høye kneløft.

Noen tips eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 88RS2, tviler på at den er noe merkbart bedre hva lydkvaliter angår men den er visst forbedret i forhold til 88RS, det er sikkert litt foskjell i menyene elns. alpine har jo noen alternativer...

Men kjør på med RS2!

Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt!

Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle oppdatere litt på bilstereofronten, og siden min kjære P88-RS har sett sine bedre dager, så tenkte jeg at jeg skulle bytte den ut.

Men så kommer problemet, den spilleren har jo en fantastisk lydkvalitet og er spekket med funksjoner. Jeg kan ikke ha noe dårligere.

Så, jeg så jo litt på P88-RS2, som ser litt bedre ut, men er ellers ganske lik den jeg har. Noen som vet om den har nevneverdig bedre lydkvalitet?

Ellers noe dere vil anbefale? En av grunnene til at det ble den Pioneer spilleren jeg har nå, var designet, som er meget stilrent. Mao, flashy lys i assorterte farger og annet "dill dall" utgår med høye kneløft.

Noen tips eller ?

RSII har noen små forskjeller på lyd fronten, men ikke det store. Skal du bytte ut, ville jeg sett på DEX serien :)

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEX-serien? Heter ikke akkurat det men..

P90-spiller er et hakk opp ja. Dobbelt pris gjerne men. Problemet gjerne er at folk har en spiller og aner ikke i det hele tatt hvordan det skal brukes. Litt synd!

DEX-P90RS heter spilleren, og man kan kjøpe en signalprosessor til denne ved navn DEQ-P90. Da får man litt mer avansert Equalizer, samt 4-veis aktiv deling og ikke "bare" 3-veis.

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider