ehrnst Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Dinglevims Faen da! Nå kommer jo hele bilforumet til å tro vi er skinkeryttere! Dette liker jeg dårlig... vi tror ikke vi VET, dinglevims......;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by hybris Finn dere et rom a.. ;) haha.. lol word Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by ehrnst vi tror ikke vi VET, dinglevims......;) Pass deg eller så drar vi deg med i vår lille gutteklubb. Alle gode ting er tre vettu :D :D :D Neida... Fra spøk til revolver... Det blir ski ikveld gutter? Tåler litt snøvær? Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 snø er alltid fint:D men hvem, hva, hvor, når er det som kommer a?! Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Dinglevims Pass deg eller så drar vi deg med i vår lille gutteklubb. Alle gode ting er tre vettu :D :D :D Neida... Fra spøk til revolver... Det blir ski ikveld gutter? Tåler litt snøvær? jeg er ikke så sikker.. må finne ut om forsikringen min fortsatt gjelder Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by ehrnst snø er alltid fint:D men hvem, hva, hvor, når er det som kommer a?! Jeg har som vanlig ikke penger til noe store sprell så jeg drar vel til ski rund 11. Regner med at Jens er med. Partyman skulle muligens også bli med. Hvis han tør å ta turen helt fra tangen til ski da... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Manuell jeg er ikke så sikker.. må finne ut om forsikringen min fortsatt gjelder kjører ikke du... da blire ikke mye liv;) come on....you can do it:D Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by ehrnst kjører ikke du... da blire ikke mye liv;) come on....you can do it:D hehe.. nå klarer du nesten å smigre meg til å gjøre noe dumt Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Manuell jeg er ikke så sikker.. må finne ut om forsikringen min fortsatt gjelder For mange km? Forsikringen gjelder vel fortsatt selv om du har kjørt for mange km. Får vel høyere egenandel eller.no (har jeg hørt da. vet ikke 100% om dette stemmer) Håper hvertfall det er sånn ettersom at jeg er ca 8000 km over min forsikring... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Dinglevims Hvis han tør å ta turen helt fra tangen til ski da... fytterakkern, man må jo være helt på styr. det er jo DRIIT langt!!:rolleyes: ;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by ehrnst fytterakkern, man må jo være helt på styr. det er jo DRIIT langt!!:rolleyes: ;) Er sånn med mange av tangengutta. Alt forbi dal er dritlangt... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Dinglevims For mange km? Forsikringen gjelder vel fortsatt selv om du har kjørt for mange km. Får vel høyere egenandel eller.no (har jeg hørt da. vet ikke 100% om dette stemmer) Håper hvertfall det er sånn ettersom at jeg er ca 8000 km over min forsikring... det er mulig.. men problemet mitt er at jeg ikke har noen ordning heller.. siden jeg betalte omregistreringen idag.. har hørt at man har 20 dager på å skaffe dette!? men er ikke sikker Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Blir det noe kjøring ved drømtorp i kveld? Er med i såfall. Men kan vi ikke møtes litt før? Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Dinglevims Er sånn med mange av tangengutta. Alt forbi dal er dritlangt... haha kjenner til den Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Manuell det er mulig.. men problemet mitt er at jeg ikke har noen ordning heller.. siden jeg betalte omregistreringen idag.. har hørt at man har 20 dager på å skaffe dette!? men er ikke sikker ja du kan kjøre i 20 dager!!!det VET jeg Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg