Manuell Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 ja veldig rart jeg ikke mista lappen.. nei de tar folk med feilhjul å.. de hadde jo sett jeg dro i brekket.. det var de sikre på.. det kan være fordi den ikke var til fare for noen.. helt kontrolert og siden jeg ikke har blitt tatt for grisekjøring før!? de sjekka opp med sentralen en stund først.. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Var selv vitne til en som mistet lappen for sladding på tangen centrum...Dette var ikke til noe mer fare for folk enn det du var.. Du var nok bare heldig, kanskje politiet var i godt humør...Gudene vet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 ja jeg vet nokk hvm du hinter til. opel record var skuta. ja jeg hadde flaksen med meg som vanlig:D men tror det har endel å si hvordan du håndterer snuten også. jeg sa selv at jeg ikke viste om denne reglen å spurte om det hadde vært sånn lenge osv, mens personen jeg tror du sikter til ikke var like venlig etter hva jeg har hørt!? Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 han som mista lappen da er vel ikke helt godt bevart heller, hvis vi tenker på samme person:rolleyes: ;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg